Jump to content

De busroute missie


Saya5

Recommended Posts

Ik heb GTA2 altijd op de ps1 gespeeld en sinds kort heb ik het ook op de computer geïnstalleerd staan. Het spel is er wel op vooruitgegaan moet ik zeggen.

In level 1 kan je met de stadsbus rondrijden en bij de haltes mensen laten instappen. Als de ik zelf niet in de bus rijdt maar ik rij ernaast ofzo stappen de mensen ook uit maar als ik zelf de bestuurder bent stappen ze niet uit. Op zich vind ik dit niet zo'n probleem maar op een gegeven moment is de bus vol en komt er niemand meer bij.

Hoe kan je de mensen laten uitstappen?? Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij was dat niet mogelijk.

Dit klopt inderdaad.

Je ziet inderdaad als je er zelf niet inzit dat de bus mensen kan opladen en ook uitstappen. Echter als je zelf bus chaffeur bent kun je ze alleen laten opstappen wat daarna natuurlijk een probleem is dat je bus propvol zit. Wat je eventueel kunt testen is dan uit de bus stappen en eens kijken of ze dan ook vanzelf uitstappen? Mischien dat dat wel kan werken dan ;)

Met taxi gaat dit echter wel. Als je met de taxi rijd en mensen roepen taxi moet je voor ze stoppen, en vanaf ze dan ingestapt zijn begint je meter te lopen. Deze stappen dan ook uit als je telaat bent aan de bestemming of bij de bestemming aankomt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Volgens mij was dat niet mogelijk.

Dit klopt inderdaad.

Je ziet inderdaad als je er zelf niet inzit dat de bus mensen kan opladen en ook uitstappen. Echter als je zelf bus chaffeur bent kun je ze alleen laten opstappen wat daarna natuurlijk een probleem is dat je bus propvol zit. Wat je eventueel kunt testen is dan uit de bus stappen en eens kijken of ze dan ook vanzelf uitstappen? Mischien dat dat wel kan werken dan ;)

Met taxi gaat dit echter wel. Als je met de taxi rijd en mensen roepen taxi moet je voor ze stoppen, en vanaf ze dan ingestapt zijn begint je meter te lopen. Deze stappen dan ook uit als je telaat bent aan de bestemming of bij de bestemming aankomt

Sorry dat ik wat laat reageer maar ik ben op vakantie geweest vandaar.

Jammer dat je bij de bus niemand kan laten uitstappen als je zelf de bestuurder bent. Als ik zelf ook uitstapt blijven ze ook gewoon zitten :{ dat is wel jammer

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
Sorry dat ik wat laat reageer maar ik ben op vakantie geweest vandaar.

Jammer dat je bij de bus niemand kan laten uitstappen als je zelf de bestuurder bent. Als ik zelf ook uitstapt blijven ze ook gewoon zitten :{ dat is wel jammer

Zo ver ik weet stappen de gastjes op een random moment uit. Bij mij stapten ze soms halverwege op de weg uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik wat laat reageer maar ik ben op vakantie geweest vandaar.

Jammer dat je bij de bus niemand kan laten uitstappen als je zelf de bestuurder bent. Als ik zelf ook uitstapt blijven ze ook gewoon zitten :{ dat is wel jammer

Zo ver ik weet stappen de gastjes op een random moment uit. Bij mij stapten ze soms halverwege op de weg uit.

Soms stapten ze uit terwijl ik stil stond, en toen kwam er heel snel een auto voorbij :7, dag mensjes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 4 weken later...

Er is niet zoiets als een "busroutemissie". Je kunt een bus stelen en mensen ophalen bij bushaltes, maar meer ook niet. Er zijn ook geen echte busroutes aanwezig in GTA2; alleen bushaltes waar zo nu en dan een bus spawnt. De bus rijdt daarna gewoon mee in het verkeer en stopt alleen als hij toevallig een andere halte tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...