Jump to content

Rellen


MartyCeha

Recommended Posts

Ik heb in LCS de riot-cheat gebruikt, en ik heb niet gesaved. Ik heb gewoon mijn laatste savegame geladen. Maar nu zijn er nog steeds wel eens peds die elkaar uit de auto slepen en beginnen te vechten. Dit gebeurt normaal ook wel eens, maar dan blijft het bij één enkel geval. Nu komt het in golven. Dan gedragen de peds zich weer keurig, en dan flippen ze weer. Wat is hier aan de hand.

Link to comment
Delen op andere websites

Misshien een foutje maar dat denk ik niet want je heb niet gesaved zeg je.

Misshien heb je pech dat er veel zijn het wordt vast wel vanzelf rustig.

Als het bij dat eerste eilandje is dan is dat denk ik normaal want er loopt bij niets anders dan de maffia.

Anders zou ik het niet weten maar dat komt vast niet van die cheat aangezien je niet gesaved hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Die 'eerste eiland theorie' had ik eerst ook zelf bedacht. Toen was ik dus eens op Shoreside Vale gaan kijken. In eerste instantie gedroegen de mensen zich goed, maar na een tijdje begonnen ze ook. Er zij dan 5 mensen met elkaar aan het vechten, dan loopt er weer een rijtje achter elkaar aan, de Leones schieten spontaan op mensen die er spawnen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je dit ook na het spel een keertje te hebben afgesloten? Het kan zijn dat het spel de cheat niet gedeactiveerd heeft na het laden zodat het spel even restarten het misschien verhelpt. Anders kun je ook nog even proberen hem uit te zetten en zonder Memory Card erin aan te zetten en gaan spelen (New Game dus). Vervolgens de MC er weer in doen en je save laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...