Jump to content

Download GTA2 via Rockstargames.com!


Eclipse

Recommended Posts

DenkaanHenk ik denk dat GTAinfo zich afvraagt hoe hij moet saven in GTA 2, en niet in GTA 1. Dat kan je afleiden uit de quote die in zijn post terug te vinden is. Even kijken:

Om te saven, moet je allereerst weten waar je het moet doen. Dat antwoord is de simpel: De kerk.

zizokp1.th.png

Ga de kerk binnen, om te saven

Als je genoeg geld hebt, dat wil dus zeggen $50.000, dan kan je naar de kerk gaan om je status op te slaan. Hoe je dit geld verdiend, dat maakt niet uit, zolang je het maar hebt! De kerk is door het Top Down View waarschijnlijk niet makkelijk terug te vinden. Hier bestaat een trucje voor, als je een TV Van in je bezit hebt, dan zal je zien dat de satelliet op het dak constant beweegt! De punt van de satelliet wijst steeds naar de kerk, wat het vinden dus een stuk makkelijker maakt.

Bron: Svenie (enkele topics terug)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flitskikker

    6

  • Lantyz

    5

  • Froop

    5

  • BinKs

    4

DenkaanHenk ik denk dat GTAinfo zich afvraagt hoe hij moet saven in GTA 2, en niet in GTA 1. Dat kan je afleiden uit de quote die in zijn post terug te vinden is. Even kijken:

Om te saven, moet je allereerst weten waar je het moet doen. Dat antwoord is de simpel: De kerk.

zizokp1.th.png

Ga de kerk binnen, om te saven

Als je genoeg geld hebt, dat wil dus zeggen $50.000, dan kan je naar de kerk gaan om je status op te slaan. Hoe je dit geld verdiend, dat maakt niet uit, zolang je het maar hebt! De kerk is door het Top Down View waarschijnlijk niet makkelijk terug te vinden. Hier bestaat een trucje voor, als je een TV Van in je bezit hebt, dan zal je zien dat de satelliet op het dak constant beweegt! De punt van de satelliet wijst steeds naar de kerk, wat het vinden dus een stuk makkelijker maakt.

Bron: Svenie (enkele topics terug)

Ooh, okeey thanls :tu:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

[size="3"]ik snap er geen ene reed van :duh: ik heb maling aan dingen die te downloaden zijn maar nauwlijks te downloaden vallen ik word overal heen gestuurt :N ik heb een mail gestuurt en ik heb nu nog steets niks ontvangen

maar veder een top cite! :tu::tu::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

[size="3"]ik snap er geen ene reed van :duh: ik heb maling aan dingen die te downloaden zijn maar nauwlijks te downloaden vallen ik word overal heen gestuurt :N ik heb een mail gestuurt en ik heb nu nog steets niks ontvangen

maar veder een top cite! :tu::tu::tu:

Nadat je je gegevens hebt ingevuld en akkoord gaat met de voorwaarden, dan staat er onder aan de pagina dat er een e-mail naar je is gestuurd. In de e-mail van Rockstars staat er dan een link met click here. Als je dat doet wordt GTA 2 gedownload.

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

[size="3"]ik snap er geen ene reed van :duh: ik heb maling aan dingen die te downloaden zijn maar nauwlijks te downloaden vallen ik word overal heen gestuurt :N ik heb een mail gestuurt en ik heb nu nog steets niks ontvangen

maar veder een top cite! :tu::tu::tu:

Je kunt bij dat formulier gewoon onzin invullen. Je moet alleen wel aangeven dat je 18 jaar of ouder bent anders wordt je download geblokkeerd aangezien de 18+ rating van de game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
GTA 2 Te downloaden?

Waarover gaat dit?

" Downloading " is illegaal op dit forum he, Je kan hiervoor een waarschuwing krijgen op je strafblad!

Aangezien het topic al 5jaar bestaat zal nog geen mod dit gezien hebben?

Mocht het tegen de regels zijn was dit toch al lang dicht ;) ,

trouwens het is te downloaden van de site van R* zelf, dus...

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 2 Te downloaden?

Waarover gaat dit?

" Downloading " is illegaal op dit forum he, Je kan hiervoor een waarschuwing krijgen op je strafblad!

Aangezien het topic al 5jaar bestaat zal nog geen mod dit gezien hebben?

Mocht het tegen de regels zijn was dit toch al lang dicht ;) ,

trouwens het is te downloaden van de site van R* zelf, dus...

Als rockstar zelf het toestaat dan is het inderdaad legaal, sorry :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 3 maanden later...

hoi allemaal!

ik wil graag GTA2 downloaden (geen demo!!!).

weet iemand waar & hoe???

alfast bedankt. :D

SUPER GTA GAMER

>>> Door Lantyz: Topic samengevoegd. Downloadlink staat in dit topic; voortaan eerst zelf even rondkijken svp.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 years later...
Op 25-6-2006 om 21:11, Advancegta zei:

welkom op het forum

je mag niet dubbelposten.

je mag niet topics bumpen.

>>> Door GTA-Sheep: En moderatorgedrag wordt ook niet op prijs gesteld...<<<

Wel een warm welkom was dit. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...