Jump to content

Download GTA2 via Rockstargames.com!


Eclipse

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flitskikker

    6

  • Lantyz

    5

  • Froop

    5

  • BinKs

    4

op de site van rockstar games kun je gratis gta2 download is dat goed/slecht en is dit op dit forum illegaal ja/nee?
Als iets gratis te downloaden is dan lijkt dat me een goed ding, en al helemaal wanneer de developer het zelf online heeft gezet. Eén van de stickies in dit subforum vertelt al dat GTA2 gratis te downloaden is, en in bijna 3 jaar is op dat tpic nog altijd geen slotje op gezet, dus het lijkt me dat het wel mag op het forum :tu: .
Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals wat Preddy al zei. Het spel van Rockstar Games is zelf door Rockstar Games op de website van Rockstar Games gezet.

Wat kan er dan nog illegaal aan zijn?

zoveel denk ik maar ik weet wel goeg ik heb hier vanmiddag al een uur overzitten twijfelen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het meeste word in de spel uitgelegd. En ook in de Wiki wat je wel vind als je boven, onder de banner Walkthrough klikt.

Om te saven in ieder geval naar een kerk gaan en dan naar binnen. Kost wel zo'n $5.000.

(Als je de kerk niet kan vinden probeer dan eens een TV Van te jatten en rijden waar zijn schotel naar wijst. Haast altijd de save kerk.)

De multiplayer is ook best goed, hehe. Lekker ouderwetse neerschieten, springen, wat stratergie, weinig gaten mogelijk in de verdediging, oud maar goed. :puh: Hoewel het me het beste lijkt als je eerst minstens level 1 wat doet en wapens kent voordat je het probeert. En oefen op je springen, auto's rijden je in een keer dood. :puh:

Edit: Ook handig om eens www.GTAMP.com te bekijken. Het heeft links tot de meeste GTA2 mappen en sites, en andere handige dingen voor multiplayer.

Bewerkt: door CarThief
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

In het kader van jeugdsentiment heb ik vanmorgen geprobeerd GTA2 weer op mijn pc te zetten. Via de Rockstargames-link dus. Alles ging goed, tot ik het 'autodetect'-bestandje moest openen. Dat zat namelijk helemaal niet bij de zip in! Als ik zonder dit bestandje aan te hebben geklikt wil spelen door bij de Manager op 'GTA2' te klikken, wil 'ie hem opnieuw installeren. Dat hoeft niet, want hij is al geïnstalleerd :?

Weet iemand hoe ik aan dit bestandje kan komen, of hoe ik zonder dit bestandje toch mijn geliefde GTA2 kan spelen?

Edit: jeuj, het is gelukt! Zonder het bestandje zelfs... Heb hem gewoon niet in een speciale map opgeslagen, maar in de map die het spel zelf voorstelde :dans: *is meteen weer verslaafd*

Bewerkt: door Suzejuice
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, lol :puh: Kheb ook gelijk GTA1 gedownload :schater: Bij mij werkt hij wel gewoon goed, zelfs ZONDER de "readmy" door gelezen te hebben :7 Als je iets niet snapt aan de download dan kan ik je wel verder helpen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Saven kun je pas na dat je een hoofdstuk missies hebt gehaald, even een voorbeeldje. Er zijn 4 telefoons in GTA 1, iedere telefoon heeft 1 missie. Als je al de 4 de telefoonmissies hebt gehaald dan saved je game automatisch, dus het is niet zo zoals in GTA San Andreas dat je na elke missie in een huis kan opslaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...