Jump to content

hoe duur??


jojogta3

Recommended Posts

hij kos rond de €40,-

€40,- :blink: :blink:

Dat vindt ik wel erg veel voor een Gameboy spelletje.

Voor €10,- erbij kun je al een heel mooi spel kopen voor de PS2 , PC, of X Box.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja toen ik hem in de winkel zag heb ik hem de verkopers voor de smoel gesmeten! 40 euro voor een spelletje met kut graphics!! Hoe durven ze!!! Voor 20 ballen heb je Vice City!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Nieuwe spellen zijn altijd duur , waccht een half jaar en zie de prijs zakken ;)

Freek

Inderdaad, dat zie je met alle spellen om alleen de FIFA serie als voorbeeld te nemen, FIFA 2000 kostte bij de release rond de 50 gulden, nu samen met nog 2 spellen € 5,00. FIFA 2003 bij de release €49,99, nu de 4 ervoor weggehaald. FIFA 2004, bij de release ook € 49,99. Nu € 14,99. Dat gebeurt met (bijna) alle spellen op een paar na die dan ook écht goed zijn. Daarom heb ik ook bijna alle mooie spellen voor 5 euro. Lekker voordelig. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik vind de game veels te duur!! Net al zo zwak als al die zogenaamde Nintendo Classics zoals Zelda 1 vor de NES! Zo hebben ze deze GTA ook simpel in elkaar gezet. ER zijn wel programma's om gta1 games mee te maken dan zie je vanzelf dat als je daar met een team van zo'n 20 man aan werkt dat je zo'n game zo klaar hebt! Deze GTA game is er gewoon om veel geld binnen te halen.

Ik zou zeggen,,,heb je een PS2 of een Xbox, PC, leg dan 20 euro bij die veertig op en koop San Andreas!! Kom op zeg Dan kun je net zo goed GTA1 van het internet halen, heb je nog betere Graphics ook. :angry: :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de game veels te duur!! Net al zo zwak als al die zogenaamde Nintendo Classics zoals Zelda 1 vor de NES! Zo hebben ze deze GTA ook simpel in elkaar gezet. ER zijn wel programma's om gta1 games mee te maken dan zie je vanzelf dat als je daar met een team van zo'n 20 man aan werkt dat je zo'n game zo klaar hebt! Deze GTA game is er gewoon om veel geld binnen te halen.

Ik zou zeggen,,,heb je een PS2 of een Xbox, PC, leg dan 20 euro bij die veertig op en koop San Andreas!! Kom op zeg Dan kun je net zo goed GTA1 van het internet halen, heb je nog betere Graphics ook. :angry: :angry:

Zelda heeft niks met deze topic te maken <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...