Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

De Duitse organisatie die leeftijden geeft aan games en films heeft een trailer van Mafia II beoordeelt. De trailer is op de Leipzich Games Convention te zien. Ook heeft Take2 de officiële Mafia II website gelauncht met een paar screens.

De trailer is voor 16 jaar en ouder.

Mafia II site

screenshot_hed.gif

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Je moet ook es nieuwe spellen proberen DaH, Mafia 1 word gezien als een heel erg goed spel. Veel mensen vinden het nog beter dan GTA III, het heeft alleen een stuk minder bekendheid gekregen. Ik wist niet dat er ook TGF 2 uitkomt, ff kijke.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel ook nieuwe spellen , Bioshock , Crackdown , Scarface enzo. Maar ik zie het sfeertje van deze game gewoon niet zitten , ik heb in een mafia spel liever een duister sfeertje dan een gezellig sfeertje.

Deze game zal echt niet een gezellig sfeertje hebben, hij maakt The Godfather 2 in ieder geval helemaal af :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vond Mafia altijd al een top game, ook grafisch liep het een stuk voor op GTA. Houd wel van zo'n Mafia sfeertje. The Godfather vind ik niet echt realistisch, veel dezelfde auto's, zwarte ruiten, maar het heeft ook leuke kanten zoals winkels enzo overnemen (weet even niet meer hoe je het noemt, iets van afpersen). En die pakhuizen veroveren :D Nouja mafia 2 wordt zeker het kopen waard ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Mafia 1 sowieso al beter als The Godfather. Mafia scoort wat mij betreft op heel wat onderdelen beter, zoals de storyline en de gameplay. Als Mafia-fan verwachtte ik ook heel wat van The Godfather, maar dat heeft Mafia nooit echt overtroffen. The Godfather heeft me enigszins teleurgesteld, gezien de nogal zwakke gameplay en de korte storyline. Ik vond hem vooral ééntonig, en dat is Mafia zeker niet. Hoe dan ook, de screenshots zien er weer vet uit en ik hoop dat ze de sfeer van de oude Mafia 1 weer terug weten te halen. Een spel dat zo'n groot succes heeft gehad, is moeilijk te overtreffen. Maar als ik die screens zo zie, moet dat geen probleem worden. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Mafia 1 sowieso al beter als The Godfather. Mafia scoort wat mij betreft op heel wat onderdelen beter, zoals de storyline en de gameplay. Als Mafia-fan verwachtte ik ook heel wat van The Godfather, maar dat heeft Mafia nooit echt overtroffen. The Godfather heeft me enigszins teleurgesteld, gezien de nogal zwakke gameplay en de korte storyline. Ik vond hem vooral ééntonig, en dat is Mafia zeker niet. Hoe dan ook, de screenshots zien er weer vet uit en ik hoop dat ze de sfeer van de oude Mafia 1 weer terug weten te halen. Een spel dat zo'n groot succes heeft gehad, is moeilijk te overtreffen. Maar als ik die screens zo zie, moet dat geen probleem worden. :D

helemaal mee eens... na de godfather 10min gezien te hebben had ik er genoeg van :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

bij dat café krijg ik een klein beetje een the godfather gevoel..

ik heb bij de hele game al een godfather gevoel :) :) ^_^

maar ik weet niet welke ik beter moet vinden.

maar komt deze game ook voor de PS-2??

maar ik wordt de namen in godfather veel strakker.

zulke gangsters als sonny corleone.

en in de godfather was het altyd leuk om handeltjes af te persen.

pakhuizen overnemen.

Link to comment
Delen op andere websites

maar komt deze game ook voor de PS-2??

Mafia II staat vooralsnog gepland voor PC, PS3 en Xbox360. Een eventuele versie voor de PS2 ben ik helaas nog niet tegenkomen. Op zich vind ik het sowieso ook wel logisch dat hij ook op de PC komt. Mafia I moest het vooral hebben van de PC versie, aangezien de game op de console niet echt datgene kon waarmaken, wat het wel op de PC deed.

Die trailer overigens, lijkt wel of ie opgenomen is met een camera. Slechte kwaliteit en het gaat wat heen en weer. Ik wacht wel op de originele versie. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Die trailer overigens, lijkt wel of ie opgenomen is met een camera. Slechte kwaliteit en het gaat wat heen en weer. Ik wacht wel op de originele versie. :Y
Volgens mij is 'ie inderdaad opgenomen op één of andere beurs, want ik kan nergens een 'normale' versie vinden. Maar goed, neemt niet weg dat dit een schitterende game gaat worden die ik absoluut móet hebben. Mafia I heb ik urenlang gespeeld door de goede verhaallijn, mooie afwisseling in opdrachten én heel belangrijk: Een mooie moeilijkheidsgraad. Veel games zijn in een handomdraai uit te spelen, maar met Mafia I was dat absoluut niet het geval. Uit dat soort games haal ik altijd erg veel voldoening en ik hoop dat Mafia II dat ook gaat lukken :)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...