Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

Geen nieuwe info maar mischien wel interessant.

resemblancevo8.jpg

De mensen die Mafia hebben uitgespeeld weten wie die 2 van de bovenste foto zijn. Ze lijken heel erg op elkaar en dat zou kunnen betekenen dat we met Mafia 2 te zien krijgen wat er tussen het einde van Salieri en de moord op Tommy[/font] is gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Ik denk persoonlijk dat Mafia II zich gaat afspelen ná de dood van Tommy. Ik heb namelijk gehoord dat de kans daar is, dat het zoontje van Tommy de hoofdrol gaat spelen in Mafia II. Het is overigens niet officieel bevestigd, en de kans acht ik groot dat het gewoon nonsens is, maar toch zit er wel weer wat in. Het zou mijns inziens niet eens zo'n slechte keuze zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is onmogelijk omdat Tommy eind 50 negin 60 is vermoord en Mafia speelt zich af eind 40 begin 50. En Tommy had een dochter en geen zoon voor zover ik weet.

Het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk, hoor, maar dan hoeft het nog niet persé onmogelijk te zijn. Hij heeft immers een aantal jaren de tijd gekregen een zoon te krijgen. Je weet niet wat er in de tussentijd gebeurd is, dat zie je verder ook niet in de cut-scene. Kan misschien zijn dat dat juist aan de orde komt in Mafia 2, maar het is denk ik nog te vroeg om daarover te gaan speculeren. Overigens wil het ook niet per definitie zeggen dat iets niet in het spel komt, omdat dat in het vorige deel niet ten sprake is gekomen. Daarnaast begint het spel in 1930 al en niet eind jaren '40 begin '50. Ik denk dat je op dat gebied in de war bent met de prologue. Maar laten we verder maar gewoon afwachten, dat lijkt me het beste. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is onmogelijk omdat Tommy eind 50 negin 60 is vermoord en Mafia speelt zich af eind 40 begin 50. En Tommy had een dochter en geen zoon voor zover ik weet.

Het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk, hoor, maar dan hoeft het nog niet persé onmogelijk te zijn. Hij heeft immers een aantal jaren de tijd gekregen een zoon te krijgen. Je weet niet wat er in de tussentijd gebeurd is, dat zie je verder ook niet in de cut-scene. Kan misschien zijn dat dat juist aan de orde komt in Mafia 2, maar het is denk ik nog te vroeg om daarover te gaan speculeren. Overigens wil het ook niet per definitie zeggen dat iets niet in het spel komt, omdat dat in het vorige deel niet ten sprake is gekomen. Daarnaast begint het spel in 1930 al en niet eind jaren '40 begin '50. Ik denk dat je op dat gebied in de war bent met de prologue. Maar laten we verder maar gewoon afwachten, dat lijkt me het beste. :Y

Je hebt gelijk het is idd mogelijk maar ik denk van niet

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
UPDATE:

HD trailer is online gekomen!

Link

Vette trailer, voor dat laatste stukje in die auto. Veel detail op de ramen, dat zijn kleine dingetjes die het net wat specialer maken. Alleen ben ik bang dat het oude 'mafia-gevoel' uit Mafia 1 een beetje weg is. Dit lijkt eerder een totaal nieuwe game (wat het op zich natuurlijk ook is), dan een vervolg op dat oude vertrouwde Mafia . Begrijp me niet verkeerd overigens, zolang ze een goede sfeer kunnen creëren bij Mafia 2 heb je mij niet gehoord. Vooralsnog ziet het erg echt goed uit, dus er is nog geen reden tot klagen. Ik ben blij dat ik gewacht heb tot deze trailer overigens, de trailer die opgenomen is op de beurs in Leipzig zag er niet uit en was bovendien in het Duits. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...

Na een lange periode van stilte rondom Mafia 2 is er vandaag eindelijk weer wat naar buiten gekomen. Het betreft wederom een aantal screenshots, waarvan er vier zeer low-res zijn en de vijfde gelukkig van betere kwaliteit is. Jammer genoeg is er verder nog niets bekend over de storyline, noch over een releasedatum.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ook es nieuwe spellen proberen DaH, Mafia 1 word gezien als een heel erg goed spel. Veel mensen vinden het nog beter dan GTA III, het heeft alleen een stuk minder bekendheid gekregen. Ik wist niet dat er ook TGF 2 uitkomt, ff kijke.

Ik heb Mafia een paar maand geleden gekocht, en al redelijk wat missie's gedaan. Mafia is best goed, qua storyline en ook op grafisch vlak (zeker voor het jaar van uitgave), maar als het op gameplay aankomt steekt GTA III er toch ver bovenuit vind ik.

Geen nieuwe info maar mischien wel interessant.

resemblancevo8.jpg.

Dat is Mafia I (bovenste plaatje dan). ;)

Mafia II lijkt me overigens ook een leuke game te worden, ook leuk dat het zich deze keer in de jaren '50 afspeelt. Ik vond het jaren '30 sfeertje ook al zo leuk in Mafia I. Nu maar hopen dat de gameplay veel beter is want een slechte gameplay kan voor heel wat frustraties zorgen, al spatten de high-dev graphics van het scherm.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Had niet gezien dat er weer nieuwe screens online waren gekomen. Maar ze zien er fatastisch uit. Waarom moet dat spel pas begin 2009 uitkomen :N Wil het nu al spelen :eten:

Even goede kwaliteit in dit topic gezet

1204875537_4_3.jpg

1204875537_3_3.jpg

1204875537_2_3.jpg

1204875537_1_3.jpg

1204875537_0_3.jpg

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...