Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

In de laatste nieuwsbrief van 2K Games staat Mafia II in de bedrijfs line-up voor 2008 en staat tussen titels die zeker in 2008 uitkomen zoals Borderlands, top Spin 3 en Civilization Revolution. Er is dus hop dat Mafia II nog in 2008 het levenslicht ziet en we niet tot 2009 hoeven te wachten.

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

In de laatste nieuwsbrief van 2K Games staat Mafia II in de bedrijfs line-up voor 2008 en staat tussen titels die zeker in 2008 uitkomen zoals Borderlands, top Spin 3 en Civilization Revolution. Er is dus hop dat Mafia II nog in 2008 het levenslicht ziet en we niet tot 2009 hoeven te wachten.

Dat zou wel erg mooi zijn, en op zich lijkt het me ook best logisch. Toen Mafia 2 aangekondigd werd, ongeveer een half jaar geleden, zag het spel er op de screenshots eigenlijk ook al heel goed uit en leek het alsof het spel al in een ver stadium was. De nieuwe screenshots die onlangs opgedoken zijn onderstrepen dat nog eens. Ik denk dat een release binnen 2008 zeker wel haalbaar is, maar als de game er beter van wordt mag men wat mij betreft ook wachten tot 2009. Deel 1 is tenslotte ook zo succesvol geworden vanwege zijn perfectie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
From the developers of the groundbreaking action game Mafia comes Mafia II, a dark and seductive story about one man’s journey through the unforgiving world of the Mob. Set in an open-world environment, Mafia II ushers you into Empire City during the 1940s and 1950s.

Site update.

Welcome to DeLuca's Restaurant, a little-known bistro nestled on the east side of Empire City. We here at DeLuca's cater to the upper echelon living in the city. Become a regular face around here, and I assure you, we'll treat you right.

Who's DeLuca? Well, if you don't know... Maybe you'll see him around.

Ook nog een paar mooie screens om heerlijk van te genieten.

city_week_1.jpg

wall_2_1280x960.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf heb Mafia thuis echt een top game en zeer goeie verhaallijn!

De graphics van mafia II zien er echt uit om te smullen prachtig :D Denk wel dat je een zware pc mag hebben wil deze game goed laten draaien...

Link to comment
Delen op andere websites

Een Tsjechische gameswebsite heeft onlangs Mafia II van wat dichter bij kunnen bekijken en heeft hierover een impressie geschreven. Hieruit zijn enkele nieuwe features van de game naar buiten gekomen die ons wat meer duidelijkheid brengen. De site kreeg waarschijnlijk deze exclusieve kans, omdat de ontwikkelstudio 2K Czech in Tsjechië gesitueerd is.

Mafia II bevat twee personages (Vito en Joe), waarvan je er waarschijnlijk slechts één van bestuurt. De andere heeft ook een belangrijke rol, maar wat voor rol precies is onbekend. Het verhaal van de game heeft niets meer te maken met deel één. Mensen die nooit Mafia hebben gespeeld kunnen dus meteen instappen. De makers van de game stellen dat de auto’s een uitgebreider schademodel bevatten dan die bij Burnout Paradise. Ook kun je net als in deel één tanken, wanneer de brandstof van je auto op is. Natuurlijk kun je dit ook eenvoudig oplossen door een nieuwe auto te jatten. De game bevat verder een cover-systeem dat is te vergelijken met Gears of War en de speelbare stad is losjes gebaseerd op San Francisco uit de jaren veertig.

Mafia II moet in de zomer van 2009 gaan uitkomen voor de PlayStation 3 en Xbox 360 en enkele weken later zal hij ook uitkomen voor de PC. Eerder werd nog bekend dat de website van de game is ge-update.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws, al vind ik het enerzijds wel jammer dat ze niets meer doen met het verhaal uit het eerste deel. Puur om het feit dat deze op zijn zachts gezegd briljant was. Overigens heb ik zelf niet echt veel belang bij een groot schademodel, noch bij de mogelijkheid om te tanken. Ik hoop daarom dat ze ook op andere gameplay onderdelen/features zo gedetailleerd en uitgebreid te werk gaan, maar dat zien we naarmate de tijd vordert vanzelf wel. Jammer dat we nog een dik jaar moeten wachten, aangezien ik hem stiekem dit jaar nog wel had verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik wel jammer vind is dat de PC versie enkele weken later komt. Het is de laatste tijd bij bijnaelk spel het geval dat de PC versie vertraagd wordt. R6 Vegas2 bijvoorbeeld, bij GTA is het zelfs6 maanden en dan nu ook Mafia II.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is een preview over Mafia II met veel nieuwe informatie.

Kort lijstje:

-Empire City is gebazeerd op New York City.

-EmpireCity wordt geregeerd door de Clemente, Vinci en Falconi families.

-Je speelt Vito Scaletta en wordt vergezelt door je vrienden Joe Barbaro en Henry Tomasino.

-Je kan nu in tegenstelling tot Mafia I elke auto stelen zonder eerst te leren hoe.

-Het stelen van een auto kan op verschillende manieren met ieder hun tegen consequenties.

-Je krijgt nog stees politie achter je aan als je door rood rijdt of te hard gaat, hun reactie hangt af van je misdaad dus ze gaan niet op je schieten als je ze een keer slaat.

-Je hebt de mogelijkheid o blind te schietn en achter cover te duiken zoals in bijvoorbeld Rainbow Six: Vegas. J moet wel uikijken waarachter je over zoekt van veel objecten zoals tonne en houten hekken kunnen kapot en bieden dus geen bescherming.

-Je kan combo's leren om tegenstanders mee te verslaan.

-NPC's houden zich met hun eigen zaken bezig zoals roken e.d.

-Kofferbakken werken en zijn te gebruiken om wapens in op te bergen of als nodig lijken.

-Je kan een taxi nemen om je te laten vervoeren zodat je niet telkens een wagen hoeft te stelen

-Het belangrijkste van Mafia II is het vehaal, er zijn wel meer mogelijkheden buiten het verhaal om dan bij Mafia I zoals interatieve locaties en zijmissies maar het is geen GTA. Ze concentreren zoch om een meeslepend verhaal dat zich aan Hollywood standaarden kan meten. Je kan het verhaalook beïnvloeden door bepaale keuzes die je maakt.

Ik denk dat dit zo het belangrijkste is maar als je alles wil weten moet je het gewoon even dorlezen.

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil Mafia I :cry::cry::cry:

OTTO :cry:

kan je makkelijk bestellen ff mailen naar free record shop of andere winkel en gwn ophalen en betalen, ik heb hem halfjaar geleden is voor 9 euro fzow gekocht :puh: kdacht goedkoop en heeft me best lang geentertained het spel

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer komt Mafia II uit?
Dat weet niemand, een site beweerd dat Mafia II in het 1ste kwartaal van 2009 uitkomt(november/january) en een andere site die de 1ste preview had zegt het 2de kwartaal(february/april). De preview hierboven hoopt nog op een 2008 release maar op het moment is dat gewoon niet zeker.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop hem denk niet , GTA IV komt voor. En The Godfather 2 komt ook voor , ik vind The Godfather leuker vanwege de bekende gezichten.

:?:? The Godfather 2?? ik heb nergens iets gezien over een nieuwe godfather

Link to comment
Delen op andere websites

Met name het feit dat een groot deel van het oorspronkelijke team van Mafia I ook aan Mafia II werkt, spreekt me aan. De kans is daarmee erg groot dat we wederom een krachtige storyline te zien krijgen, wat in mijn ogen belangrijker is dan bijzaken als een grotere stad of andere gedetailleerde features. Ik speel liever één vast verhaal, dan dat ik per enkele missies de storyline kan beïnvloeden. Hoewel wat vrijheid op zijn tijd ook niet verkeerd is, natuurlijk. Maar goed, afgaand op de reeds verschenen screenshots én (nieuwe) informatie weet ik eigenlijk al wel zeker dat dit echt een toptitel gaat worden. Hopelijk krijgt het de eer die het verdient, aangezien Mafia I destijds onverdiend in de schaduw van GTA3 kwam te staan.

The Godfather 2?? ik heb nergens iets gezien over een nieuwe godfather

Zoveel is er ook nog niet bekend over The Godfather 2, enkel het feit dat deze aangekondigd is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...