Jump to content

[GTA] waarom zo'n goed spel


GTA rullezzz

Recommended Posts

Waarom is GTA zo'n goed spel vertel het hier.

en waarom is het beter dan true crime, The Getaway of driver

ik denk omdat er zoveeel mogelijk is.

ik zelf speel nooit die andere spelle als getaway en driver en treu crime.

maar ik vind dat de enigste spellen die met GTA kunnen concureren scarface:the world is yours en godfather:the game zijn.

dat zijn precies ook zulke spellen als GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is GTA zo'n goed spel vertel het hier.

Nou omdat GTA gewoon een vet spel is! En je kunt er staan waar je staan wilt :tu:

en waarom is het beter dan true crime, The Getaway of driver

Omdat GTA er veel beter uit ziet.. En natuurlijk veel betere en leukere missie's! :schater:

Ik heb nooit echt een gevoel gehad bij True crime of Getaway :bonk: Bij GTA had ik dat wel meteen!

True crime had ik ooit eens gekocht voor mijn ps2. Die zelfde dag had ik hem weer terug gebracht :puh:

In een woord:SAAI. Het zijn gewoon een stel 'na-apers' van Rockstar(GTA)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is GTA zo'n goed spel vertel het hier.

Nou omdat GTA gewoon een vet spel is! En je kunt er staan waar je staan wilt :tu:

en waarom is het beter dan true crime, The Getaway of driver

Omdat GTA er veel beter uit ziet.. En natuurlijk veel betere en leukere missie's! :schater:

Ik heb nooit echt een gevoel gehad bij True crime of Getaway :bonk: Bij GTA had ik dat wel meteen!

True crime had ik ooit eens gekocht voor mijn ps2. Die zelfde dag had ik hem weer terug gebracht :puh:

In een woord:SAAI. Het zijn gewoon een stel 'na-apers' van Rockstar(GTA)

Heb je Driver Parallel lines wel eens gespeeld dan? Die is echt veel mooier dan GTA. En True Crime is helemaal niet saai (NY bedoel ik dan), je moet gewoon even doorhebben hoe het werkt. Ik heb me er maandenlang mee veermaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is GTA zo'n goed spel vertel het hier.

Nou omdat GTA gewoon een vet spel is! En je kunt er staan waar je staan wilt :tu:

en waarom is het beter dan true crime, The Getaway of driver

Omdat GTA er veel beter uit ziet.. En natuurlijk veel betere en leukere missie's! :schater:

Ik heb nooit echt een gevoel gehad bij True crime of Getaway :bonk: Bij GTA had ik dat wel meteen!

True crime had ik ooit eens gekocht voor mijn ps2. Die zelfde dag had ik hem weer terug gebracht :puh:

In een woord:SAAI. Het zijn gewoon een stel 'na-apers' van Rockstar(GTA)

Heb je Driver Parallel lines wel eens gespeeld dan? Die is echt veel mooier dan GTA. En True Crime is helemaal niet saai (NY bedoel ik dan), je moet gewoon even doorhebben hoe het werkt. Ik heb me er maandenlang mee veermaakt.

Nee NY niet nee maar LA die ik had wel :Y

En nee Driver heb ik nooit gespeeld dus ik weet ook niet of het mooier is dan GTA

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

GTA is beter dan welke free-roaming game dan ook , omdat er na de missies nog heel veel te doen is. Niet alleen maar racen en uitmoorden , maar ook gokken op paarden , politie missies , ambulance missies , brandweer missies , pizza missies , school missies , etc. :)

Link to comment
Delen op andere websites

GrandTheftAuto :

Dit vind de best free-roaming game serie. Hier loopt alles altijd heel soepel. De verhalen zijn leuk. Je kan veel veschillenden dingen doen. De graphics zijn vaak niet zo heel goed. Maar met GTA IV lijkt daar verandering in te komen.

True Crime :

TC LA heb ik nooit zo veel gespeeld. Maar TC NY wel. Ik vond dit een heel leuk spel. Het verhaal was ook. De graphics waren op sommige punten beter dan die van GTA. Alleen is de besturing een probleem bij TC.

Saints Row :

Saints vind ik redelijk. Het verhaal is niet zo super. En de graphics van Saints Row zijn ongeveer net zoals GTA SA op de Pc. Verder kun je wel redelijk wat dingen doen.

Scareface :

Dit spel heb ik nu ongeveer 2 maanden op de Ps2. Ik vind het redelijk leuk. Het verhaal is tot nu toe wel aardig. Alleen moet je veel de zelfde dingen doen. De Graphics vind ik wel best mooi.

The Godfather :

Dit spel heb ik ook pas ongeveer 2 maanden op de Ps2. Ik vind het wel leuk. Alleen je kan er niet zo heel veel vind ik dan. Het verhaal is opzich wel mooi. De graphics op de Ps2 vallen wel een beetje tegen.

En over The Getaway & Driver kan ik niet oordelen. De games heb ik niet gespeeld.

Maar ik vind GTA dus wel de beste. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...