Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

midnightclublosangelesdt7.png

Midnight Club: Los Angeles is de opvolger van Midnight Club 3: DUB Edition. In het spel neem je wederom de rol aan van een straatracer en probeer je jezelf ditmaal in Los Angeles naar de top te werken. Het spel kent uitgebreide tuningopties, verschillende wagens die officieel zijn gelicenseerd en natuurlijk vernieuwde graphics. Daarnaast kent het spel wederom een multiplayermodus, die zowel online als offline te verkennen is.

[bron] ...

______________________________________________________

Eerste trailer en screenshots

Gister (23 augustus 2007) zijn de eerste trailers en screenshots van dit spel vrijgegeven door Rockstar San Diego, de maker van Midnight Club: Los Angeles.

Alle info over dit spel kun je hier vinden.

006bg0.jpg 001id4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

hij is nog mooier als DUB-Edition volgens mij, meer supercars en de graphics zijn lekker verbeterd,

is't al bekend wanneer hij uit komt en of hij op de Ps2 of X360 uitkomt?

Ik denk dat hij niet uitkomt op de PS2 versie,de graphics van DUB was lelijk op de PS2.

De graphics zijn geil,ik hoop dat hij dezelfde tijd uitkomt,wanneer ik me PS3 heb.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
heb er zin in , heb Midnight club 3 al 2 keer uitgespeeld en ben nu ook weer op de helft :D!

Je heb ook 2 uitbrijdingen. Dub Edition en Dub Edition Remix. Ik heb de laatste gekocht. Een erg leuk spel. Als ik het goed heb. Heb je in dit spel meer auto's, Onderdelen en kan je in Tokyo rijden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

heb er zin in , heb Midnight club 3 al 2 keer uitgespeeld en ben nu ook weer op de helft :D!

Je heb ook 2 uitbrijdingen. Dub Edition en Dub Edition Remix. Ik heb de laatste gekocht. Een erg leuk spel. Als ik het goed heb. Heb je in dit spel meer auto's, Onderdelen en kan je in Tokyo rijden. :Y

Als jij wou beweren dat Dub Edition een uitbreiding was, moet jij je ogen eens laten nakijken, want MC3 is Dub Edition. RMX is wel een uitbreiding, maar Dub Edition is Midnight Club 3 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

heb er zin in , heb Midnight club 3 al 2 keer uitgespeeld en ben nu ook weer op de helft :D!

Je heb ook 2 uitbrijdingen. Dub Edition en Dub Edition Remix. Ik heb de laatste gekocht. Een erg leuk spel. Als ik het goed heb. Heb je in dit spel meer auto's, Onderdelen en kan je in Tokyo rijden. :Y

inderdaad , dat heb je allemaal meer , ik kocht Midnight Club 3 DUB Edition en 3 dagen later kwam die Remix uit , zonder aankondiging , toen baalde ik echt. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...