Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

Ik zal mijn wijze raad bovenhalen. :engel:

@GTA Haas: Probeer nog is overnieuw lukt dat niet dan vrees ik dat je hem zal moeten verwijderen en herdownloaden maar doe dat best morgen dan is de server al wat rustiger.

@indo1991: Speciaals is zone en er zijn er nog 2 maar ook nitro.

En di moet je 5000 keer gebruiken.

Bv: Je moet 5000 keer nitro gebruiken doe dit best in de buurt van een tankstation. :Y

Bij destroyed cars moet je auto 250 keer damaged out zijn.

Dit is heel simpel.

Je gaat naar online dan quik cruise je neemt een motor rijd naar het strand en rijd in de zee je motor zal damaged out zijn en je respawnt terug vlak voor het water.

Dit doe je dan 250 keer. :7

Je kan dit ook met speciaals combineren met de speciaals je kan dan met nitro het water inrijden aangezien je nitro ook altijd gereset wordt als je damaged out bent.

bedankt voor de info xD

Genoeg info? :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Goedemorgen, ik heb de South Central Expension verwijderd en opnieuw gedownload, en heb ik de Primium Upgrade ook meteen gedownload en gisteren ging dat niet! En nu lekker wel! :puh: Dus als ik om straks weekend heb zijn ze zowat klaar met downloaden! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nog niks op xboxlive, kan iemand niet zeggen dat hij er voor Gold al staat want ik ben silver :duh:

nope :duh: waar blijf hij verdoorie :duh:

(EDIT: 14:42 uur)

Midnight Club: LA South Central uitgesteld voor Xbox 360

Gisteren zou aanvankelijk de downloadbare content voor Midnight Club: Los Angeles verschijnen voor de Xbox 360 en de PlayStation 3. Hoewel de South Central content gewoon beschikbaar is voor de PS3 heeft Rockstar deze voor de Xbox 360 moeten uitstellen.

“De Xbox 360-versie van Midnight Club: Los Angeles South Central is nog niet op Live verschenen wegens een onverwachte bug in de game”, laat Rockstar weten. “We werken momenteel zo snel mogelijk om dit probleem op te lossen en zullen het iedereen direct laten weten als de DLC beschikbaar is.”

De South Central content voegt onder andere een aantal nieuwe wagens en hulpmiddelen toe aan de game en zorgt voor een map-uitbreiding waardoor spelers in vier nieuwe wijken kunnen racen. De uitbreiding van de map is geheel gratis en reeds beschikbaar via PlayStation Network. De extra content naast de map-uitbreiding kost 9,99 euro.

mooi dan. weer uitgesteld en de ps3 gamers kunnen hem wel spelen :cry: dacht kan hem lekker in weekend spelen niet dus. :roll:

Bewerkt: door mrtuning
Link to comment
Delen op andere websites

Wat en waar zijn de 100+ red light races, en hoe start je ze op???

Die zitten in 't 10-euro packie :')

Ik vind 't btw echt grappig dat Xdoos eens uitstel krijgt. Normaal is dat toch echt dat 't allemaal net wat eerder of net wat beter heeft :')

Link to comment
Delen op andere websites

Wat en waar zijn de 100+ red light races, en hoe start je ze op???

Die zitten in 't 10-euro packie :')

Ik vind 't btw echt grappig dat Xdoos eens uitstel krijgt. Normaal is dat toch echt dat 't allemaal net wat eerder of net wat beter heeft :')

Ik heb de DLC ook gekocht, maar waar vindt je al die races???

Link to comment
Delen op andere websites

Wat en waar zijn de 100+ red light races, en hoe start je ze op???

Die zitten in 't 10-euro packie :')

Ik vind 't btw echt grappig dat Xdoos eens uitstel krijgt. Normaal is dat toch echt dat 't allemaal net wat eerder of net wat beter heeft :')

'

Nja, het is de fout van R* en ik heb trouwens liever een goed werkend spel dan 1 die toch alleen maar stukloopt :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wat en waar zijn de 100+ red light races, en hoe start je ze op???

Die zitten in 't 10-euro packie :')

Ik vind 't btw echt grappig dat Xdoos eens uitstel krijgt. Normaal is dat toch echt dat 't allemaal net wat eerder of net wat beter heeft :')

'

Nja, het is de fout van R* en ik heb trouwens liever een goed werkend spel dan 1 die toch alleen maar stukloopt :7

idd das wel weer zo ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal mijn wijze raad bovenhalen. :engel:

@GTA Haas: Probeer nog is overnieuw lukt dat niet dan vrees ik dat je hem zal moeten verwijderen en herdownloaden maar doe dat best morgen dan is de server al wat rustiger.

@indo1991: Speciaals is zone en er zijn er nog 2 maar ook nitro.

En di moet je 5000 keer gebruiken.

Bv: Je moet 5000 keer nitro gebruiken doe dit best in de buurt van een tankstation. :Y

Bij destroyed cars moet je auto 250 keer damaged out zijn.

Dit is heel simpel.

Je gaat naar online dan quik cruise je neemt een motor rijd naar het strand en rijd in de zee je motor zal damaged out zijn en je respawnt terug vlak voor het water.

Dit doe je dan 250 keer. :7

Je kan dit ook met speciaals combineren met de speciaals je kan dan met nitro het water inrijden aangezien je nitro ook altijd gereset wordt als je damaged out bent.

Genoeg info? :)

Whahah, die tips heb je van mij he? :') Die Destroyed Cars zeker weten wel :')

Zal 't misschien morgen nog even verduidelijken :)

En Rick: volgens mij is 't gewoon zoals ingame.. als je daar een nieuwe Red Light Racer tegenkomt, dan komt dat ineens in beeld bovenin "New Red light Races discovered" ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...