Groot-Duimpje Posted September 29, 2007 Report Posted September 29, 2007 goed ziet hij er zeker uit , alleen jammer dat ie pas uitkomt in '08 , net zoiets als IV .. Quote
Klokkie89 Posted October 1, 2007 Report Posted October 1, 2007 dat ziet er zkr strak uit!! Vond de vorige MNC ook vet! lkkr door de straten scheuren en aan je wagen sleutelen. Vooral de ruime keuze aan tuningspullen die je onder je auto kan hangen waren uitgebreid! beter als Need for speed iig kan niet wagten tot ie uitkomt! Quote
Groot-Duimpje Posted October 1, 2007 Report Posted October 1, 2007 het verschil en voordeel van Midnight club en NFS vind ik dat je bij Midnight je eigen weg hebt enzo , bij NFS beuk je tegen een een of ander rode pijlenmuur aan Quote
Klokkie89 Posted October 1, 2007 Report Posted October 1, 2007 dat bedoel ik maar vooral die oneindige tuningmogelijkheden! En de Grapics op de PS2 waren ook al super!! stel je eens voor hoe het dan op een next-gen is Quote
ps34live Posted October 4, 2008 Report Posted October 4, 2008 het is nog 2 week en dan komt mncla uit wie gaat hem kopen en warom ik ga hem kopen omdat ik het vind dat je alle autos op alle manieren kan tunen ps ik heb spel nog niet besteld denken jlie dat het nodig is Quote
Hayte Posted October 4, 2008 Report Posted October 4, 2008 over mega bumps gesproken... Ik ga hem waarschijnlijk wel kopen, kijk er al een lange tijd naar uit Maar volgens een email die ik van Rockstar heb gekregen zou er deze week een update op de site komen... En natuurlijk stellen ze dat uit tot de laatste dag, Zondag, als het deze week uperhaubt nog gebeurt... Quote
lil gta gamer Posted October 7, 2008 Report Posted October 7, 2008 ja deze ga ik zekerz te weten kopen die graphics zijn zooooo mooi net als GTA IV Quote
.Sharingan Posted October 8, 2008 Report Posted October 8, 2008 Is er al een releasedatum bekend ? Het ziet er inderdaad errug geil uit. Zeker het DVD'tje (ahum) geld waard. Quote
Rullez Posted October 8, 2008 Report Posted October 8, 2008 Is er al een releasedatum bekend ? Het ziet er inderdaad errug geil uit. Zeker het DVD'tje (ahum) geld waard. Ga maar van eind Oktober uit. Quote
pilot Posted October 8, 2008 Report Posted October 8, 2008 Is er al een releasedatum bekend ? Het ziet er inderdaad errug geil uit. Zeker het DVD'tje (ahum) geld waard. 21 oktober in de Verenigde Staten en in Europa 24 oktober. Quote
Dark_Zemy Posted October 8, 2008 Report Posted October 8, 2008 Kom hij ook uit op de Psp of niet... Quote
pilot Posted October 8, 2008 Report Posted October 8, 2008 Kom hij ook uit op de Psp of niet... Ja, Midnight Club L.A Remix. 21 oktober in de VS en hier 24 oktober. Quote
Hayte Posted October 8, 2008 Report Posted October 8, 2008 het enige nadeel van dit spel vind ik de Zone, Agro, Emp enz. ik wil gewoon keihard racen met mooie auto's die ik heb gepimpt... ik vind het er zo nep uitzien, vooral de EMP... Quote
ps34live Posted October 9, 2008 Report Posted October 9, 2008 het enige nadeel van dit spel vind ik de Zone, Agro, Emp enz.ik wil gewoon keihard racen met mooie auto's die ik heb gepimpt... ik vind het er zo nep uitzien, vooral de EMP... dit zit hebben ze gedaan voor de humor je hoeft het niet te gebruiken . je kan ook winnen zonder ps zullen er weer cheats in zitten en wat zoeden jullie er van vinden Quote
Hayte Posted October 9, 2008 Report Posted October 9, 2008 het enige nadeel van dit spel vind ik de Zone, Agro, Emp enz.ik wil gewoon keihard racen met mooie auto's die ik heb gepimpt... ik vind het er zo nep uitzien, vooral de EMP... dit zit hebben ze gedaan voor de humor je hoeft het niet te gebruiken . je kan ook winnen zonder ps zullen er weer cheats in zitten en wat zoeden jullie er van vinden cheaten, dat word lastig... ja het zou kunnen, maar dan mag je niet met een gecheat account online spelen, anders is het oneerlijk voor de non-cheaters... Quote
Recommended Posts