Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er is zojuist in de PlasyStation Store nieuwe content gekomen voor Midnight Club. Wat het precies inhoud weet ik niet, maar eindelijk kunnen wij Europeanen gratis aan de slag me de cop DLC. :)

Inderdaad, met deze nieuwe content unlock je de politie auto('s)

Deze content is gratis te downloaden voor iedereen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel wagens zitten er in die DLC?

En zij het politieversies van auto's die al in het spel zaten of zijn het nieuwe auto's?

@hierbove:

En als je de SP uit hebt en de garage hebt gekocht en de auto's zijn gratis, zijn die politiewagens dan ook niet gratis?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet met een bepaald soort type auto een bepaald aantal races winnen bijvoorbeeld na 5 races te winnen met Tuners unlock je bumpers met 10 races dan weer het volgende, etc.

Dus gewoon veel racen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je moet met een bepaald soort type auto een bepaald aantal races winnen bijvoorbeeld na 5 races te winnen met Tuners unlock je bumpers met 10 races dan weer het volgende, etc.

Dus gewoon veel racen. ;)

Performance upgrades krijg je door een hogere rank te halen, visuele upgrades inderdaad door met die wagen veel te winnen.

Tip voor sommige, de 'Consecutive Wins' en 'Career Wins' omhoog te krikken, ga je naar Start, en dan naar 'Arcade', en zoek je de race 'Welcome to Hollywood' op, ik doe er ongeveer 1 minuut op met een vrijwel stock Lancer.

Werkt goed, ook handig als je met een wagen visuele upgrades moet, doe het met die, en je hebt dan al veel unlocked voor die bak.

En voor 'Cars Destroyed', inderdaad het water inrijden, maar het kan ook met een truucje, namelijk, mik je wagen richting het water, geef gas, zodat hij telkens erin rijdt, en dan druk je op de PS3 XMB knop, zonder op start te drukken, en dan hoor je dat de wagen telkens in het water rijdt, controller blijft gewoon gas drukken, dus je kan weglopen, gaan poepen, of gaan slapen, werkt ook goed.

Doe dit ook online, want offline krijg je politie achter je aan.

Btw, nog een tip, voor '5000 Total Special', doe dezelfde tip als 'Cars Destroyed', maar ipv het gas in te drukken, druk je de lachgas knop in en dan de XBM knop, hij blijft dan telkens het water inrijden met nitro.

Btw, mijn huidige car list gaat als volgt.

Chevy Camaro, Full tuned.

Golf 1 GTI, Full tuned.

Mitsubishi Lancer, Stage 1 Tuned.

Nissan Skyline, Stage 1 Tuned.

Lamborghini Gallardo, Stock.

Lamborghini Murcielago DUB, Stage 1 Tuned.

Kawasaki ZX14R, Stock.

Had hiervoor een Ducati 999R, Stage 1 Tuned, ingeruild voor de Kawa, omdat ie sowieso al sneller is.

Nog een DUB Chevy, lelijke wagens en had al twee Groep 2 wagens zelfde getuned en sneller.

En als ik Groep 4, Stage 1 tuning spul heb, gaat deze Murcie ook de verkoop in en komt er een normale Murcie.

Tis wel dood hier zeg :O

Maargoed, ik heb inmiddels al Booke verslagen en die miljoentje betaald.

Heb de license task ook al haast af.

best wel gaar, vandaag 1500 miles gereden en 125 races gewonnen.

morgen de volgende 2100miles rijden, laat me ps3 wel aanstaan met de easy-miles-motor-trick, niet de snelste, maar wel afk miles verdienen.

Bewerkt: door Zakura
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Die mijlen komen vanzelf wel.

Veel tips die jij in de post hierboven beschrijft heb ik eerder al gegeven in dit topic :)

En mijn auto's, zie hier een overzicht (op 1 of 2 na allemaal motorisch helemaal uitgebouwd, ik heb alleen 1 of 2 auto's voor de lol stock gelaten qua motor) van mijn auto's:

*edit youtubetag werkt niet*

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Die mijlen komen vanzelf wel.

Veel tips die jij in de post hierboven beschrijft heb ik eerder al gegeven in dit topic :)

En mijn auto's, zie hier een overzicht (op 1 of 2 na allemaal motorisch helemaal uitgebouwd, ik heb alleen 1 of 2 auto's voor de lol stock gelaten qua motor) van mijn auto's:

*edit youtubetag werkt niet*

Youtube tag is veranderd het is nu:

[media]Hier hele Youtube.com link[/media]

.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dit spel ook zo graag willen spelen, vooral het Los Angeles gevoel lijkt me gewoon heel erg kick.

Maar het probleem is dus weer dat ze het niet voor de PC uitbrengen wat ze dus wel meer met toffe games doen :ch: en om nou een Xbox te gaan kopen voor 1 spel, don't think so

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...