Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zou dit spel ook zo graag willen spelen, vooral het Los Angeles gevoel lijkt me gewoon heel erg kick.

Maar het probleem is dus weer dat ze het niet voor de PC uitbrengen wat ze dus wel meer met toffe games doen :ch: en om nou een Xbox te gaan kopen voor 1 spel, don't think so

Voor een game zou ik het ook niet doen, en zeker voor MC:LA niet, het is een leuke game, maar toch wel snel uitgespeeld en gaat toch wel vrij snel vervelen.

Sinds ik de R8 heb unlocked heb ik het spel niet meer aangeraakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Enig idee hoe je de kilometerteller op de PSP naar km/h wijzigt?

Op de PS3 gaat dit heel simpel: NIET! Ik neem aan dat het voor de PSP niet veel anders zal zijn.

Hey,

kan je meerdere auto's in een career bezitten? Of verkoop je meteen je oude auto als je een nieuwe auto koopt? En als je een nieuwe auto koopt, zitten daar dan meteen alle ugrades op die op je oude auto zaten?

Je kan maximaal 30 auto's tegelijk bezitten (in career), die je zelf zult moeten upgraden zodra je ze koopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Enig idee hoe je de kilometerteller op de PSP naar km/h wijzigt?

Op de PS3 gaat dit heel simpel: NIET! Ik neem aan dat het voor de PSP niet veel anders zal zijn.

Hey,

kan je meerdere auto's in een career bezitten? Of verkoop je meteen je oude auto als je een nieuwe auto koopt? En als je een nieuwe auto koopt, zitten daar dan meteen alle ugrades op die op je oude auto zaten?

Je kan maximaal 30 auto's tegelijk bezitten (in career), die je zelf zult moeten upgraden zodra je ze koopt.

30 auto's? HOLY SHIT..:D Hoe verkoop je een auto en hoe wissel je van auto? Want ik denk aan een tweede auto, gezien de eerste te traag begint te worden terwijl er al verscheidene upgrades zijn uitgevoerd. Ohja, wat betekent het kleurverschil groene/gele/rode races?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Enig idee hoe je de kilometerteller op de PSP naar km/h wijzigt?

Op de PS3 gaat dit heel simpel: NIET! Ik neem aan dat het voor de PSP niet veel anders zal zijn.

Hey,

kan je meerdere auto's in een career bezitten? Of verkoop je meteen je oude auto als je een nieuwe auto koopt? En als je een nieuwe auto koopt, zitten daar dan meteen alle ugrades op die op je oude auto zaten?

Je kan maximaal 30 auto's tegelijk bezitten (in career), die je zelf zult moeten upgraden zodra je ze koopt.

30 auto's? HOLY SHIT..:D Hoe verkoop je een auto en hoe wissel je van auto? Want ik denk aan een tweede auto, gezien de eerste te traag begint te worden terwijl er al verscheidene upgrades zijn uitgevoerd. Ohja, wat betekent het kleurverschil groene/gele/rode races?

Verkopen doe je op de PS3 met het vierkantje, wisselen doe je in de garage. Die kleuren staan voor de moeilijkheidsgraad.

Link to comment
Delen op andere websites

Verkopen doe je op de PS3 met het vierkantje, wisselen doe je in de garage. Die kleuren staan voor de moeilijkheidsgraad.

Rood = moeilijk

Groen = gemiddeld

Geel = makkelijk

?

Rood = Moeilijk

Geel = gemiddeld

Groen = makkelijk

Meestal

Link to comment
Delen op andere websites

Oké dankje. Atm heb ik de Nissan Skyline optimaal performance getuned..:D

Edit: DUDES, I LIKE THIS GAME. M'n skyline heb ik gekocht voor 38 000 dollar en ik heb er al wat geld ingepompt qua performance upgrades, nu is z'n sell value iets van 46 000, ik ben echt blij dat deze game rekening houdt met uitgevoerde performance upgrades. :)

Edit2: Er rijdt nu een racer rond, maar als ik m'n voorlichten knipper, reageert ie niet. Hij rijdt rond met een soort doorstreept bord erboven, enig idee wanneer ik die racer mag uitdagen? Lama, ik moet in een C class voertuig rijden om die mogool uit te dagen, mijn spiksplinternieuwe sexy voiture is een B class auto, mijn zuurverdiende spaarcentjes die ik in de tussentijd heb verdiend met m'n Skyline(iets van 25 000 dollar), gaan er weer aan. Naja, effe de beste auto zoeken die er in het spel bestaat voor 25 000 dollar.

Edit3: Jesus Christ! En ik moet 6 races winnen met een Muscle Car. Mm, ik ga een zaakje doen: Een B class muscle car kopen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nogal teleurgesteld over het spel nu ik het heb :7 Niet genoeg, en te weinig goeie auto's. De RAGE engine is en blijft brol. De verwachtingen die ik had voor dit spel lagen misschien nogal hoog. Van Midnight Club 3: Dub Edition Remix was ik zeer te vreden :) maar nu is het gewoon saai, het nieuwe is er al lang van af en het game heeft physics die zacht uigedrukt vreselijk zijn, de auto's gaan op een bizarre manier op hun dak :S

Tja, ik zit nog niet ver in het spel misschien word het beter :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...