Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vind dit echt een crappy spel, graphics zijn alles behalve goed. Als je 1 fout maakt is het over want races duren vrij lang, en wanneer speel je leukere auto's vrij?

Als je stop met zeuren en door ga met race. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Vind dit echt een crappy spel, graphics zijn alles behalve goed. Als je 1 fout maakt is het over want races duren vrij lang, en wanneer speel je leukere auto's vrij?

Heb je het over PS3 of PSP? Want ik vind ze goed hoor. En ga nu niet vergelijken met GTA IV ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Na, qua graphics vind ik het zwaar mislukt qua NFS, ook de handling is zwaar klote, leuk dat er mensen in de game zitten, in Forza zou ik er niet op letten maar hier spelen ze een grote rol, en ik wil wel is een nieuwe wagen hebben maar ze zijn nog steeds gelockt :slotje: .

Link to comment
Delen op andere websites

Qua graphics is die misschien minder dan NFS, maar als je die twee games op alle soorten vlakken vergelijkt vindt ik toch dat Midnight Club: Los Angeles de duidelijke winnaar is. :Y

Trouwens als je auto's wilt unlocken moet je niet van die kleine races gaan doen op de snelweg, maar dan moet je echt missies gaan doen met zo'n uitroepteken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens als je auto's wilt unlocken moet je niet van die kleine races gaan doen op de snelweg, maar dan moet je echt missies gaan doen met zo'n uitroepteken. :Y

En in het speciaal de races tegen Karol de garage eigenaar. Vaak als je tegen hem moet racen speel je nieuwe bolides vrij. :dans:

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem wel alleen op PSP, maar ik vind het eigenlijk de beste race-game op de PSP... Alleen spijtig dat de politie zwaar zuigt<;

Ja, apart dat ze je keuren op het weggedrag, bijv. in Undercover reden er constant maar Politie wagens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem wel alleen op PSP, maar ik vind het eigenlijk de beste race-game op de PSP... Alleen spijtig dat de politie zwaar zuigt<;

Ja, apart dat ze je keuren op het weggedrag, bijv. in Undercover reden er constant maar Politie wagens.

Op de PSP is dat niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem wel alleen op PSP, maar ik vind het eigenlijk de beste race-game op de PSP... Alleen spijtig dat de politie zwaar zuigt<;

Ja, apart dat ze je keuren op het weggedrag, bijv. in Undercover reden er constant maar Politie wagens.

Kom nou niet met die NFS shit, NFS underground 1 en 2 waren onwijs geniale spellen, waar ik veel speel-uren in heb zitten, Most Wanted was al een stuk minder leuk, en vanaf toen ging het alleen maar bergafwaarts, de rest is echt klote.. Ik heb Need For Speed Shift nog niet gespeeld, maar dat spel lijkt me weer wel gaaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem wel alleen op PSP, maar ik vind het eigenlijk de beste race-game op de PSP... Alleen spijtig dat de politie zwaar zuigt<;

Ja, apart dat ze je keuren op het weggedrag, bijv. in Undercover reden er constant maar Politie wagens.

Kom nou niet met die NFS shit, NFS underground 1 en 2 waren onwijs geniale spellen, waar ik veel speel-uren in heb zitten, Most Wanted was al een stuk minder leuk, en vanaf toen ging het alleen maar bergafwaarts, de rest is echt klote.. Ik heb Need For Speed Shift nog niet gespeeld, maar dat spel lijkt me weer wel gaaf.

Kom ik daar dan mee, Shift is voor mij ook geen ultimatum ofso, vond Most Wanted en carbon de top. Midnight Club zag er gewoon qua graphics crappy uit klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
  • 1 maand later...

Deze spel heb ik vorige week gekocht voor maar 10 euro :S Best raar, lag bij die gameswinkel bij mij in de winkelcentrum in een bak vol met 10 euro xbox 360 spellen. Ik vindt het echt raar want ik vindt deze spel echt beter dan need for speed. Mooier, stoerder en leuker. Vraag me af waarom hij zo goedkoop was. Ik heb de complete edition. Jammer dat ik de naam van de winkel niet mag zeggen, maar ik vindt het echt heel raar dat hij zo goedkoop was. Maar dat boeit me niet, ik heb hem lekker voor een tientje :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...