ps34live Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 nu heb ik een vraag over de muziek als in de opties voor custom soundtrack kies werkt het niet kun je je eigen muziek afspelen in het spel of niet ps ik heb de ps3 versie avb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rullez Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Heb net Pete zijn Evolution gewonnen met mijn Skyline. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groot-Duimpje Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Heb net Pete zijn Evolution gewonnen met mijn Skyline. Op bepaalde momenten mag ik jou echt niet Rullez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hayte Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 (edited) Heb net Pete zijn Evolution gewonnen met mijn Skyline. ik neem het rustig aan heb alleen een Ducati Monster, een Nissan 240 SX (in Group B, performance staat helemaal in de tweede fase) en een Mazda RX-8 (moet ik nog tunen) Muscle cars zijn veels te moeilijk om te sturen vind ik... ik doe die doe 6 races met een muscle car wel met een Challenger Concept, of een andere... Ligt het aan mij of lagt iedereen super veel in de MP? @ Ps3 for live (dat vind ik irritant om te zeggen, het moet namelijk life met een f zijn) je moet gewoon in de ingame XMB normaal een liedje kiezen, terwijl je speelt de custom soundtracks menu is voor als je neit alle liedjes wilt beluisteren... Edited October 24, 2008 by Hayte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rullez Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 (edited) Heb net Pete zijn Evolution gewonnen met mijn Skyline. Muscle cars zijn veels te moeilijk om te sturen vind ik... ik doe die doe 6 races met een muscle car wel met een Challenger Concept, of een andere... Ligt het aan mij of lagt iedereen super veel in de MP? Ik had een muscle gewonnen met en pink sli race. Heb die zes races gereden en gelijk verkocht. Over die lag.. Ik heb nergens last van. Edited October 24, 2008 by Rullez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hayte Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Heb net Pete zijn Evolution gewonnen met mijn Skyline. Muscle cars zijn veels te moeilijk om te sturen vind ik... ik doe die doe 6 races met een muscle car wel met een Challenger Concept, of een andere... Ligt het aan mij of lagt iedereen super veel in de MP? Ik had een muscle gewonnen met en pink sli race. Heb die zes races gereden en gelijk verkocht. Over die lag.. Ik heb nergens last van. zal het wel aan mij liggen... Welke auto's heb jij Rullez? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene-GTA Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Ik hou niet zo van racegames, maar deze vindt ik wel goed. Ik heb de schreens, en de trailer gezien. Die zagen er netjes uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rullez Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 (edited) Heb net Pete zijn Evolution gewonnen met mijn Skyline. Muscle cars zijn veels te moeilijk om te sturen vind ik... ik doe die doe 6 races met een muscle car wel met een Challenger Concept, of een andere... Ligt het aan mij of lagt iedereen super veel in de MP? Ik had een muscle gewonnen met en pink sli race. Heb die zes races gereden en gelijk verkocht. Over die lag.. Ik heb nergens last van. zal het wel aan mij liggen... Welke auto's heb jij Rullez? Golf GTI, Mazda RX8 en Nissan Skyline, overige auto's heb ik gelijk verkocht.Edit: Net een Nissan 350Z gewonnen. Edited October 25, 2008 by Rullez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ken9 Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 hoe moet je opslaan voor de ps3 versie kan het niet vinden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rullez Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 hoe moet je opslaan voor de ps3 versie kan het niet vinden Hij slaat automatisch op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hayte Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Heb net Pete zijn Evolution gewonnen met mijn Skyline. Muscle cars zijn veels te moeilijk om te sturen vind ik... ik doe die doe 6 races met een muscle car wel met een Challenger Concept, of een andere... Ligt het aan mij of lagt iedereen super veel in de MP? Ik had een muscle gewonnen met en pink sli race. Heb die zes races gereden en gelijk verkocht. Over die lag.. Ik heb nergens last van. zal het wel aan mij liggen... Welke auto's heb jij Rullez? Golf GTI, Mazda RX8 en Nissan Skyline, overige auto's heb ik gelijk verkocht.Edit: Net een Nissan 350Z gewonnen. ik een Mazda RX8, een Nissan Skyline, een Nissan 240 SX, de Dodge Challenger DUB, rijd goed voor een muscle car, en nog een Ducatti 999R Ik had een Mazda RX-7, maar die vond ik zo slecht sturen, heb hem gelijk verkocht... btw, van mijn RX8 en 240 SX zit alle performance levels op 2, bij de Challenger op 1, en bij de Ducati en Skyline staan ze op de performance levels die je het eerst kan kopen (dan kan je altijd maar 3 levels upgraden, en na een tijdje pas lvl 1 helemaal, en lvl 2 helemaal) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rullez Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Misschien zin om een keer te touren in Los Angeles, dus gewoon rustig rijden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ken9 Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 (edited) hoe moet je opslaan voor de ps3 versie kan het niet vinden Hij slaat automatisch op. had al zon vermoeden maar nu weet ik het zeker heb al gezien komt in de hioek saving te staan Edited October 25, 2008 by ken9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rullez Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Mensen die zin hebben om met zijn alle te touren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hayte Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 ik vind het wel goed weet dan niet welke auto ik moet nemen... ik denk de Challenger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts