Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

Ik heb net die zilveren Saleen Extreme na gemaakt vanuit de trailer. :) Het resultaat is erg mooi geworden.

getsakeimageashxoh3.jpg

w1280.png getsakeima2geashxgp7.jpg

w1280.png

Ik heb wat screens gemaakt. :)

hoe krijg je die screen op de computer

Druk tijdens het gamen op start, dan ga je met je rechter knuppeltje heen en weer en kom je in photo mode. Dan maak je foto's en komen ze in je album. En dan staan al je foto's op je Rockstar Social Club Account. ;)

wat is een Rockstar Social Club Account en hoe kom ik eraan???

Je kan je hier gratis registreren. :)

heb geregistreed en had al wat foto's in fotoalbum hoe moet ik dat bijkijken

en heb niks bij games staan:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil het spel in de loop van de volgende week (ben over weekje jarig :D) dat spel gaan halen.. Maarehh, is het een 'goed' spel? Zijn er (veel) verbeteringen ten opzichte van III:DE? Het onrealistische rijgedrag beviel mij namelijk niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het spel in de loop van de volgende week (ben over weekje jarig :D) dat spel gaan halen.. Maarehh, is het een 'goed' spel? Zijn er (veel) verbeteringen ten opzichte van III:DE? Het onrealistische rijgedrag beviel mij namelijk niet echt.

Het rijgedrag is iets verbeterd vergeleken met de vorige delen. Verder zijn de graphics om je vingers bij af te likken en zit het spel boordevol actie. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het spel in de loop van de volgende week (ben over weekje jarig :D) dat spel gaan halen.. Maarehh, is het een 'goed' spel? Zijn er (veel) verbeteringen ten opzichte van III:DE? Het onrealistische rijgedrag beviel mij namelijk niet echt.

Het rijgedrag is iets verbeterd vergeleken met de vorige delen. Verder zijn de graphics om je vingers bij af te likken en zit het spel boordevol actie. :)

Verbeterd qua realisme of qua 'funfactorisatie'? En.. hoe zit 't met de moeilijkheidsgraad?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het spel in de loop van de volgende week (ben over weekje jarig :D) dat spel gaan halen.. Maarehh, is het een 'goed' spel? Zijn er (veel) verbeteringen ten opzichte van III:DE? Het onrealistische rijgedrag beviel mij namelijk niet echt.

Het rijgedrag is iets verbeterd vergeleken met de vorige delen. Verder zijn de graphics om je vingers bij af te likken en zit het spel boordevol actie. :)

Verbeterd qua realisme of qua 'funfactorisatie'? En.. hoe zit 't met de moeilijkheidsgraad?

Ik denk qua funfactorisatie, en over de moeilijkheidsgraad hoef je het niet te hebben. Bij veel races kan je het instellen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Staat je PNS al gelinkt met je account?

ja

EDIT: de games staan er al op een heb gevonden waar je je foto's kan bijkijken maar moet nog eerst via mijn ps3 uploaden bedankt voor je hulp :tu:

Bewerkt: door ken9
Mega quote weggehaald
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het spel in de loop van de volgende week (ben over weekje jarig :D) dat spel gaan halen.. Maarehh, is het een 'goed' spel? Zijn er (veel) verbeteringen ten opzichte van III:DE? Het onrealistische rijgedrag beviel mij namelijk niet echt.

Het rijgedrag is iets verbeterd vergeleken met de vorige delen. Verder zijn de graphics om je vingers bij af te likken en zit het spel boordevol actie. :)

Verbeterd qua realisme of qua 'funfactorisatie'? En.. hoe zit 't met de moeilijkheidsgraad?

Ik denk qua funfactorisatie, en over de moeilijkheidsgraad hoef je het niet te hebben. Bij veel races kan je het instellen. ;)

nou, het spel kan soms wel moeilijk zijn, vooral de story missies...

en vooral de missies waarbij je persé een C/B klasse auto nodig hebt...

volgende keer dat ik op MCLA kom maak ik ook wat screens van mijn auto's :puh:

Vooral van mijn Nissan 240 SX, die vind ik toch wel het vetst uitzien...

Link to comment
Delen op andere websites

Wie van NFS Underground 2 houd vind dit ook zeker een top spel.

ik ^_^

die was toch voor de ps2 :puh:

Zeker en dat vond ik toen het beste Race spel ooit gemaakt maar nu begin ik toch te twijfelen.

Ik heb nu 6 Thropies :tu: :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie van NFS Underground 2 houd vind dit ook zeker een top spel.

ik ^_^

die was toch voor de ps2 :puh:

Zeker en dat vond ik toen het beste Race spel ooit gemaakt maar nu begin ik toch te twijfelen.

Ik heb nu 6 Thropies :tu: :tu:

bij midnightclub of in totaal?

bij midnightclub heb nu momenteel 15 en in totaal 23 :puh:

nfs underground 2 was toen de beste racegame voor de ps2 vond ik maar ze maken weer nieuwe spellen en ze worden voort steets beter dus dat veranderd de hele tijd maar met storyline van midnightclub ben je nog wel ff zoet en daarna de thropys en lekker online scheuren

Bewerkt: door ken9
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...