Jump to content

LCS in CoD2


Blue Yoshi 97

Recommended Posts

Hey, een vriend van mij zag het spel Liberty City Stories in CoD2, is dat waar? En hij zei ook iets over een PSP met GTA muziek en een GTA IV Trailer.

:?

EDIT: @ Hieronder: Hij stuurde me een foto..

Het was CoD2 Multiplayer maar heel misschien was het CoD3

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, een vriend van mij zag het spel Liberty City Stories in CoD2, is dat waar? En hij zei ook iets over een PSP met GTA muziek en een GTA IV Trailer.

EDIT: @ Hieronder: Hij stuurde me een foto..

Het was CoD2 Multiplayer maar heel misschien was het CoD3

Kun je die foto dan even uploaden..? Volgensmij is CoD2 eerder uitgekomen als LCS en ze zijn niet eens van de zelfde uitgever, wat het al helemaal ongeloofelijk maakt..

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon een mod. Iemand heeft de texture's van objecten in CoD 2 vervangen door plaatjes van boxarts van GTA LCS en andere games. Dit is heel makkelijk te doen. Op deze manier kun je ook een versie van CoD 2 in GTA SA plaatsen.

Gewoon een mod dus. Niks bijzonders.

:cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gewoon een eigengemaakte map die je kunt maken/downloaden. Ga maar COD 2 doen en je hebt genoeg servers die van dat soort maps doen en wie is kelly? :puh:

EDIT hieronder: Haha ja maar het is een jongen want onderaan staat "J.Daniel renamed to Kelly"

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien is dit een custom (zoals men al zegt hier) rats map.

Een rats map laat vaak een kamer zien waar de spelers ratten zijn, dus alles ontzettend groot. Naar alle waarschijnlijkheid heeft de map maker een kamer nagemaakt die hij kent waar PSP spellen op een rijtje staan en GTA: LCS ligt.

Als het in Counter-Strike: Source of Counter-Strike 1.6 was dan was het hetzelfde of een spray van een speler.

Edit

Dit is geen modificatie, zoiets noem je een custom map met custom textures en soms hebben maps custom models.

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...