Jump to content

call of duty 3


PrI3sT

Recommended Posts

ik weeral

ik wou eerst call of duty 2 kopen maar ik heb ergens gelezen dat call of duty 3 ook op de ps2

uitkomt

is dat waar want anders wacht ik nog evens tot hij uitkomt ^_^

groetjes :cya:

Call of Duty 3 is al voor de PS2 uit, en die was al uit op 10-Nov-2006. Die zou je dus eventueel gewoon kunnen halen. Ben je misschien in de war met call of Duty 4? Want voor zover ik weet is daar niets bekend over een PS2 release. Overigens nog even een tip. Mocht je in de toekomst nog meer van deze vragen hebben, kijk dan even op ToTheGame. Op die site staan alle releasedata van games, en op welke console ze verschijnen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik weeral

ik wou eerst call of duty 2 kopen maar ik heb ergens gelezen dat call of duty 3 ook op de ps2

uitkomt

is dat waar want anders wacht ik nog evens tot hij uitkomt ^_^

groetjes :cya:

Call of Duty 3 is al voor de PS2 uit, en die was al uit op 10-Nov-2006. Die zou je dus eventueel gewoon kunnen halen. Ben je misschien in de war met call of Duty 4? Want voor zover ik weet is daar niets bekend over een PS2 release. Overigens nog even een tip. Mocht je in de toekomst nog meer van deze vragen hebben, kijk dan even op ToTheGame. Op die site staan alle releasedata van games, en op welke console ze verschijnen. :)

neenee ik wist gewoon niet of cod3 al uit was voor de ps2 blijkbaar wel ^_^ hoeveel kost ie :?

Link to comment
Delen op andere websites

ik weeral

ik wou eerst call of duty 2 kopen maar ik heb ergens gelezen dat call of duty 3 ook op de ps2

uitkomt

is dat waar want anders wacht ik nog evens tot hij uitkomt ^_^

groetjes :cya:

Call of Duty 3 is al voor de PS2 uit, en die was al uit op 10-Nov-2006. Die zou je dus eventueel gewoon kunnen halen. Ben je misschien in de war met call of Duty 4? Want voor zover ik weet is daar niets bekend over een PS2 release. Overigens nog even een tip. Mocht je in de toekomst nog meer van deze vragen hebben, kijk dan even op ToTheGame. Op die site staan alle releasedata van games, en op welke console ze verschijnen. :)

neenee ik wist gewoon niet of cod3 al uit was voor de ps2 blijkbaar wel ^_^ hoeveel kost ie :?

volgens mij niet zo super duur en ik dacht €20,- , ik kan het fout hebben , maar zoiets dacht ik wel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gekeken op de website's van de grotere en bekende winkels en ook naar die van kleinere winkels en de prijzen zijn overal nagenoeg het zelfde. Hier een klein overichtje van enkele winkels.

Bart Smit: €29,95

Free Record Shop: €29,99

Nedgame: €29,99

Dimension Plus: €29,99

Hij is dus 10 euro duurder dan Groot Duimpje hier boven vermelde ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gekeken op de website's van de grotere en bekende winkels en ook naar die van kleinere winkels en de prijzen zijn overal nagenoeg het zelfde. Hier een klein overichtje van enkele winkels.

Bart Smit: €29,95

Free Record Shop: €29,99

Nedgame: €29,99

Dimension Plus: €29,99

Hij is dus 10 euro duurder dan Groot Duimpje hier boven vermelde ;) .

en in gamemania weet je daar de prijs

:?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...