Jump to content

help ik zit vast met een missie


Sjorszzz

Recommended Posts

Hallo,

Kan iemand mij helpen ik zit vast met een missie in gta liberty city stories op de ps2.

Ik wil de savegame met action replay max op een usb stick zetten en dan hier op het forum laten halen door iemand.

maar het probleem is als ik de bestanden van liberty city stories naar de usb stick kopiereer dan is hij bezig met kopieren en elke keer op de helft van het kopieren houd hij ermee op. :duh: heel raar ik heb het al wel 15 keer geprobeerd maar het helpt niet!

wat is het probleem en hoe los ik dit op?

sorry als dit op de verkeerde plek staat ik wist niet zeker of het hier moest of bij hardware problemen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Kan iemand mij helpen ik zit vast met een missie in gta liberty city stories op de ps2.

Ik wil de savegame met action replay max op een usb stick zetten en dan hier op het forum laten halen door iemand.

maar het probleem is als ik de bestanden van liberty city stories naar de usb stick kopiereer dan is hij bezig met kopieren en elke keer op de helft van het kopieren houd hij ermee op. :duh: heel raar ik heb het al wel 15 keer geprobeerd maar het helpt niet!

wat is het probleem en hoe los ik dit op?

sorry als dit op de verkeerde plek staat ik wist niet zeker of het hier moest of bij hardware problemen :D

Kan het niet zijn dat je USB-Stick te vol zit? Bij mij was dit ook eerst maar toen bleek dat er niet genoeg ruimte was op mijn USB-Stick. Toen ik er wat vanaf had gegooid werkte alles prima! :)

Link to comment
Delen op andere websites

zou kunnen maar die usb stick is niet van mij zelf dus ik kan dr niks vanaf halen.

maar als hij te vol zit kan er niks meer bij op en ik kan er wel nog veel savegames vanaf de pc opzetten dus dat is wel raar.

maar tog bedank voor je hulp.

p.s ik heb dit zelfde probleem met het plaatsen van een savegame op de memorycard vanaf de pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu 2 usb sticken helemaal leeg gemaakt.

En als ik nu de San andreas/LCS/VCS files/bestanden op 1 van de 2 sticks wil zetten geeft hij dit aan: insufficient space for LCS file on device. :duh:

En dit is het zelfde bij alle andere savegames.

wat is het probleem te weinig ruimte kan het niet zijn want de usb stick is helemaal leeg.

en de andere usb stick is ook leeg en die doet het ook niet.

en mijn mp3 speler als usb stick werkt ook niet wat moet ik nu doen?

weet iemand wat het probleem is als dit er staat: insufficient space for LCS file on device.

EDIT ik ben hier al heel lang mee bezig en het lukt nog steeds niet.

dus ik wil het heel graag oplossen want ik heb ervoor extra usb stick gehaald en een armax en dan kan ik nog niet verder agrrrrr daar kan ik nou zo kwaad om worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...