Jump to content

"Een" nummer op de radio


walwalgta

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Ik herriner me een tijdje geleden dat er een heel leuk nummer op de radio was in GTA VC, ik heb alleen geen flauw idee hoe het heet, beetje moeilijk te omschrijven hoe het klinkt maar ongeveer (Wooooo, wooooo (2 lager, en dat 2 keer)) En ook bij elke keer wooo, hoor je zo'n drum slag, ik denk dat et op vrock was, misschien ook een ander hoor.

INdien je de naam van het nummer niet kan geven, geeft niet, weet je dan wel waar ik de playlist kan vinden, dus gewoon de nummers van alle zenders met de namen?

Bedankt! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet helaas niet over welk nummer je hebt, maar gelukkig kan ik je wel vertellen waar de playlists staan. Die staan namelijk op WikiGTA. Op deze pagina van WikiGTA heb je een overzicht van de radiozenders en op deze pagina van WikiGTA vind je de playlist van V-Rock en op elke pagina van de radiozenders van Vice City behalve K-Chat staan de songteksten erop.

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt een beetje als We will rock you ofzo wat je beschrijft. Het nummer wat jij misschien bedoelt is Cum on feel the noize van Quiet Riot. Die lijkt nog het meest op je beschrijving denk ik (Wild wild wild, niet wooo maargoed). Anders zit ie denk ik niet op V-Rock, want die ben ik allemaal langs gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...