Jump to content

oude steden of neuwe steden


THUNDER

wil jij oude steden of nieuwe  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. wil jij oude steden of nieuwe

    • ja ik wil alles bij mekaar.
      16
    • nee ik wil alleeen vc.
      0
    • nee ik wil alleeen sa.
      1
    • nee ik wil alleeen lc.
      2
    • andere
      24


Recommended Posts

ik zou ook graag andere steden willen, want liberty city, vice city en de drie in san andreas ken ik nou wel, en ik zou wel andere steden willen door scheuren en mensen neerschieten :ph34r: :rolleyes: hahaha

Bewerkt: door zerocooll
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

graag een compleet nieuwe wereld. het wordt nu wel weer tijd voor een complete vernieuwing. al moet ik zeggen dat oude steden ook leuk waren. maar op een gegeven moment heb je de ouden wel gezien. en ben je toe aan een compleet nieuwe wereld... :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gekozen voor andere omdat ik wil dat ze elk land maken van de hele wereld

das mie vet rijdend naar frankrijk of turkije of italie maakt niet uit waarheen maarja dan wordt het algouw te groot maar lijkt me wel vet

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het lijkt mij wel cool als er een keer één zou komen van een nederlandse stad/dorp en dat die ook écht zou kloppen. Wel lachen, kan je gewoon in je eigen stad rondlopen. Zou me niet kunnen schelen wélke stad het zou zijn als het maar geen Amsterdam zou zijn. Dan heb je maar één gang. De hasj-weed-cocaïne-heroïne-speed en XTC-gang. Niks geen gangs met andere criminele activiteiten. Ik zou dan liever hebben dat ze m'n eigen geboortestad zouden nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb SA gestemt

ik wil weer SA alleen dan met meer gta 3 meer hoge gebouwen zoals flats

want dat heb je veel in ghetto's ipv huisjes zoals in VC en SA

maar GTA New York lijkt me ook wel lauw

Link to comment
Delen op andere websites

ze moeten gewoon de hele wereld namaken.....

dat je echt uren nodig hem om van de eene naar de andere kant te vleigen .. maar dat kan dan ook met lijnvlucht zodat je de vlucht kan skippen...

dan heb je de regenwouden maar ook heel china .... alles gewoon dan heb je zieklijk veel om te ondekken..... alleen zal het wel vet lang duren voordat ze het klaar hebben...

maar dan heb iedereen zijn wil als iemand europa wou dan gaatie lekker in europa

of in amerika....

maarja dat word dan wel een mega spel :puh:

maar daar stem ik voor :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...