Jump to content

BF2142 vraagje


Ninoke

Recommended Posts

Yu,

Ik heb sinds kort BF 2142,nou vraag ik me af hoe ik mijn "wapenpakket" kan vergroten dat er bv granaten bijkome want als ik een pakket van iemand anders oppak heeft die granaten enz. erbij dus hoe kan ik dit ook?

Het is een systeem met punten had ik al door maar hoe moet je dat offline doen want ik kan nog niet online spelen omdat Gamespy niet meer werkt :duh:

Alvast bedankt :)

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf geen 2142 maar BF2 en er zit in een kit toch altijd nades? En anders zul je online moeten spelen om punten te halen en als je een rank hoger gaat dan mag je waarschijnlijk wapen uit kiezen die je wil. ;) En offline krijg je GEEN punten erbij op je account!

PS. Gamespy heb je niet nodig om online te gaan _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eigenlijk al lang gone hier van dit forum, Maar voor de vraag van mijn favo spel wil ik je wel helpen.

Warneer je promoveert kun je dit, Je krijgt bij je promotie een menu waarin alle wapens staan, Ik zou zeggen kies er een uit, dingen als granaten staan helemaal links, de wapens versprijt.

Je kan alleen promoten in MultiP

Ádd me ingame

dit is mijn profiel": http://battlefield.ea.com/battlefield/bf21...mp;PID=87357018

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...