Jump to content

Call of Duty gebasseerd op Band of Brothers?


Thabit

Recommended Posts

Ik heb alletwee de delen van Cod.

Maar of Bob beter word dan Cod denk ik toch net niet.

T lijkt me wel een gaaf spel maar.... nee ik denk niet dat hij beter word.

Maar ja we wachten af.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij heb je wel gelijk Mitch, ik ging in deel 2 van CoDUO een missie doen in de sneeuw, toen moest je op een gegeven moment een stel snipers uitschakelen en ik had de film ook gezien, daardoor wist ik precies waar ze allemaal zaten. En je hebt een deel in B0B dat heet Crossroads, en in CoDUO een missie die Crossroads heet. Maar je bedoelde zeker wel alleen het amerikaanse gedeelte? Bekijk de onderstaande screens maar eens, dan zie je de overeenkomsten wel.

carentan5.jpg

carentan6.jpg

carentan1.jpg

carentan2.jpg

carentan3.jpg

carentan4.jpg

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf speel zolangzamer hand elke dag CallofDuty, en ja het viel mij ook op dat Carentan er zéér sterk op lijkt !

In CallofDuty: United Offensive heb je ook de map Foy, komt ook uit de film.

Maar de mensen die Brothers in Arms kennen, zullen vast wel weten dat dat op een waar gebeurd verhaal is gebasseerd ( Band of Brothers heeft ook alle details; namen, kaarten, plaatsen ).

Ikzelf vind het echt vet dat die games meer op real-life gebasseerd worden.

By the Way : Stalingrad in CallofDuty is echt zó übervet daaro.. :lol:

Bewerkt: door Hayate
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, als je gaat stormen met de Sovjets, en zo'n gast die dan de Rode Banier meedraagt in de strijd.

Echt prachtig... Net zoals vroeger.

Om te zien prachtig maar om te beleven... Nee dankje ! :)

Het is ook wel vet, je word gedropped. Kom je later zo'n paratrooper aan een boom hangen. Later komen er allerlij Amerikaanse paratroopers op het veld. Komen er bommen, en de Duitsers worden dan helemaal uitgemoord.

Kom je later in DawnVille, zitten alle andere mensen op Omaha, Utah, Sword en al die andere stranden te vechten. Vind ik wel vet. :o

Link to comment
Delen op andere websites

In het spel vond ik het ook heel "vet", maar als je het een keer zelf écht meegemaakt heb dan vind je het niet meer "vet" hoor. In een spel is het heel makkelijk om de oorlog te winnen, maar in het echt vonden ze het denk ik niet zo leuk als wij het nu achter de PC/PS2/X-Box vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik weet niet of mensen hier deze oorlogsfilm kennen?

Enemy At the Gate.

Dit is een oorlogsfilm die je door de ogen ziet van een russischs-snipersoldaat.Het begin dat hij naar stalinggrad moet is Precies Maar dan ook PRECIES Call Of Duty.

Toch zweer ik bij Call Of Duty.

Ik heb nu al 3x uitgespeeld :rolleyes:

Nou zijn de screens die Baffie laat zien wel iedentiek Frans.Je heb duizenden van die kleine Franse dorpjes die allemaal op elkaar lijken.

Maar tegenwoordig worden de meeste spellen van films afgeleid.

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Sjonge, Call of Duty is ook al van films afgeleidt, trouwens ik het Call of Duty(1) 4x uitgespeeld, ook nog eens op alle niveau's ook Veteran, dat is echt bijna ondoenelijk, níks geen healpacks meer, bij 2 kogels ben je er geweest echt verschrikkelijk, maar toch heb ik het gehaald. Kan je anders niet wat 'vergelijkings-screens' geven zoals ik gedaan heb, is wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...