Jump to content

risistance kopen of niet?


thug

Recommended Posts

Hey Thug,

Als ik jou was zou ik nog even wachten met de aankoop van Resitance: FoM. Dit aangezien hij nu al een geruime tijd uit is en dan meestal de prijs ervan word verlaagd. Dan koop je hem dus voor minder en houdt je geld over voor de nieuwe games die dit najaar uitkomen. Overigens is hij wel zeker het kopen waard :Y .

Wanneer de prijsverlaging van Resistance: FoM is durf ik niet te zeggen, maar ik denk dat het niet heel lang meer op zich laat wachten aangezien hij al bijna een half jaar uit is.

Ikkes.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, Resistance: Fall of men is nog steeds een erg goede aankoop voor de PS3, ondanks dat hij nu tot de iets oudere games behoort. Je kan nog even op de prijsverlaging wachten zoals Ikkes zegt, maar het nadeel daarvan is dat er tegen die tijd al veel meer toppers uit zijn voor de PS3 waardoor je niet echt meer aan Resistance toekomt. Nu duurt het nog 1 a 2 maanden voordat games als Uncharted: Drake's Fortune, Assassins Creed, Need for Speed Prostreet en nog veel toppers gereleased worden. En die tijd kan je met Resistance vullen, als je ook Multiplayer speelt dan kan je er zelfs nog veel langer mee doen, dus zijn huidige prijs is Resistance zeker waard, maar het is ook geen slecht idee om nog even te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

hey,ik zeg je,het is de moeite waard als je er online me gaat gamen,bijna geen wachttijden,mooi afgewerkt,...,dit is absoluut een topper op ps3!maar als je nog kan wachten wacht dan tot de prijs zakt zoals men al zei

p.s. waarom schrijven sommige mensen risistance :s tis resistance :puh: :P

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...