Jump to content

Pokémon Diamond and Pearl


PowerPats

Recommended Posts

  • 3 maanden later...
  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    13

  • DenkaanHenk

    12

  • Dizzee

    8

  • Honkbal95

    5

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Ik heb hem ook uitgespeelt, en ik heb Entee, Articuno en nog wat anders klassieke-zeldzame pokemons, dat is het mooien van cheaten :dans:

Die zijn op Mew na ook allemaal gewoon te vangen heur ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had laast nog die nieuwe pokemon ''gekocht'' als je bergrijpt wat ik bedoel

ik vond het geen zak

zo kan ik ook spellen maken door die oude games te vernieuwen

wand vroeger was pokemon silver mijn favo game

ach ja ik wordt ook ouderpuh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Zie geen centraal Pokémon topic dus bij deze!

>>> Door Kai-ShockWave: Samengevoegd met hoofdtopic. <<<

Pokémon is een mediafranchise van het internationale bedrijf Nintendo en werd rond 1995 gecreëerd door Satoshi Tajiri. Oorspronkelijk werd het uitgebracht als een duo Game Boy role playing games die met elkaar verbonden konden worden. Pokémon is sindsdien uitgegroeid tot de op een na succesvolste game-franchise ter wereld, na Super Mario.[1]

Het spel is sinds 1999 verkrijgbaar in de Benelux, en is nog steeds zeer populair onder vele lagen van de jeugd.

Sinds het ontstaan van de spelserie zijn er ook mangastrips verschenen, een geanimeerde televisiereeks en een ruilkaartenspel. Ook het Pokémon-winkelcentrum in New York, het zgn. Pokémon Center, en het Pokémon Park in Japan zijn een feit. Ook zijn er verschillende accessoires afgeleid van de televisiereeks, gaande van knuffels tot kledij. Pokémon was in Nederland voor het eerst te zien op Fox Kids. Sinds 1 mei 2008 is Pokémon Seizoen 10: Diamond & Pearl op Jetix te zien. Vanaf 1 januari 2010 was er geen Pokémon meer op de Nederlandse televisie, het vroegere Jetix is overgenomen door het Amerikaanse digitale kabeltelevisiekanaal Disney XD. Pokémon wordt sinds rond 25 januari door Disney XD uitgezonden, dat normaal alleen maar Disney-programma's uitzendt.

Zit nu lekker Pokemon Gold op mijn PC te spelen;p

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, Pokemon Gold, heb daar alle 251 pokemons.

En slechts 1 gecheat(Celebi) :clown: , aantal pokemons op lvl 100(rond de 15 dacht ik).

Heb ook nog Silver, Yellow en nog eentje, maar dat is een slechte versie, half Engels en half Japans :7

En fyi, Mew is wel te vangen in Yellow/Red/Blue door een bug in de game :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...