Jump to content

Call of Duty 3 PSP


Lars90

Recommended Posts

Zoals je op die site(waar hierboven de link staat) kan zien zie je dat er ook een member recensie staat, deze heb ik geschreven. Daarin kan je lezen dat ik toch wel positief was over de game, de besturing is even wennen, maar dat hou je nou eenmaal op de PSP. De singleplayer van de game vind ik persoonlijk erg sterk, maar deze is wel aan de korte kant en het ontbreken van een multiplayer is rond uit jammer. Voor de rest ziet het er grafisch ook redelijk goed uit.

Kortom: Als je van Call Of Duty houd is het zeker een goede aankoop voor de PSP, het is gewoon een goede FPS op de PSP.

Hierboven werd ook Medal Of Honor vermoemd, het grote pluspunt van de game is de grote online modus, maar je moet wel heel veel inleveren bij het verhaal in de singleplayer, die toch wel slecht is en de grafische kwaliteit is een stuk minder.

Dus de keuze is aan jou: een goede game, zonder online modus of een minder goede game, met een goede online modus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

En heeft iemand toevallig ook de demo van MOH Heroes al een gespeeld?? Zo ja kan diegene mij even uitleggen wat ik dan fout doe!!

Ik download de demo van de site..

Dat bestand pak ik uit, en dan krijg ik een nieuw scherm met een map..

Deze map sleep ik dan naar me PSP Game map en dan lukt het nog niet om de demo op te starten:S:S

Wel kan ik hem nog op me psp starten..maar krijg vervolgens een zwart scherm...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...