Jump to content

[GTA] Waarom heeft GTA geen MNC graphics?


Dx11

Recommended Posts

Het valt me erg op dat GTA qua graphics nooit gelijk is geweest aan de Midnicht Club van diezelfde tijd. Dit is toch eigenlijk onmogelijk zijn als je bedenkt dat ze allebei van R* zijn. Ook vind ik het raar dat GTA geen echt merken "mag" gebruiken en Midnicht Club wel. Wie kan me uitleggen hoe dit zit?

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt me erg op dat GTA qua graphics nooit gelijk is geweest aan de Midnicht Club van diezelfde tijd. Dit is toch eigenlijk onmogelijk zijn als je bedenkt dat ze allebei van R* zijn. Ook vind ik het raar dat GTA geen echt merken "mag" gebruiken en Midnicht Club wel. Wie kan me uitleggen hoe dit zit?

GTA heeft een enorme wereld, de engine (van sa) kan het gewoon niet aan om al die objecten te renderen met de kwaliteit van kleinschaligere games zoals MNC.

Athans dat denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

En wat de merken betreft:

De automerken willen er niet aan meedoen omdat z niet willen dat ""hun" auto`s gestolen, kapotgereden en opgeblazen worden

Dan vraag ik me af waarom ze dat wel bij een racegame doen, waar de auto kapotgereden bij word :?

Link to comment
Delen op andere websites

Daar worden auto`s niet gejat en opgeblazen. En dat ze kappot gereden worden hoort dan denk ik bij het realisme van het racespel.

Aangezien GTA (tot nu toe dan) niet om het realisme draait en bij racegames meestal wel, hebben de merken er voor gekozen om dat kapotrijden in racegames maar voor lief genomen

Bewerkt: door Klokkie89
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...