Jump to content

LIBERTIY CITY STORIES GEMAKELIJK


dupree

Recommended Posts

Gast, je Capslock staan aan.

En dat je het makkelijk vind? Ja, dat kan.. Maar dat ligt helemaal aan jezelf. Ik weet nog dat er hier ergens een topic rondzwerft dat iemand het veel moeilijker vond dan andere GTA's. Dus dat ligt helemaal aan jezelf. Ik vond hem pittiger dan III, VC en VCS hoor..

Link to comment
Delen op andere websites

IK VIND LIBERTIY CITY STORIES ERG GEMALELIJK SPEL HEB HET AL 100 PROCENT UITGESPEELT

Tsja, en een paar dagen terug plaatste je nog erg veel vragen over LCS :7

Fijn dat je hem hebt uitgespeeld en dat je hem heel gemakkelijk vind, hopelijk vind je hem ook leuk. Eerlijk gezegd vind ik je wel een hele goede gamer als je LCS echt met heel veel gemak hebt uitgespeeld, maar aangezien de Paramedic missies niet lukte ga ik daar niet van uit. In ieder geval, gefeliciteerd met de 100%, maar een topic was denk ik niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

vcs en lcs zijn ook makkelijker gemaakt door rockstar want dat kwam omdat de besturing van de psp nogal kut was

de missies zijn daarom kort en makkelijk vergeleken met de console versies.

Link to comment
Delen op andere websites

vcs en lcs zijn ook makkelijker gemaakt door rockstar want dat kwam omdat de besturing van de psp nogal kut was

de missies zijn daarom kort en makkelijk vergeleken met de console versies.

Dat ligt echt niet aan de besturing, maar aan de beperkingen vanwege de UMD. Dat de besturing kut is slaat ook nergens op. Het is 'anders', anders hoeft niet kut te zijn.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, Liberty City Stories is, éénmaal je de besturing gewoon bent, redelijk makkelijk ja. Maar dat weerhoud me er niet van om het nog steeds mijn favoriete GTA te vinden. ^^ Ben een paar dagen geleden opnieuw begonnen (Ik kon ook niet anders omdat ik mijn 94% savegame kwijt ben) omdat ik niets anders te doen had nu mijn eigen PC voor een maand weg is wegens herstel. x_x Ik moet zeggen, VCS heb ik nog steeds niet uitgespeeld (de storyline) en ik heb hem al sinds de PSP-release. :') Ik vind het gewoon veel minder fijn spelen dan LCS want VCS is bugged tot en met. LCS heeft een hele leuke sfeer. Ik vind de stad, het verhaal en de sfeer veel boeiender dan in VCS. En dan mag VCS veel meer 'boeiende' functies hebben. LCS blijft voor mij een topgame, zeker op de PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...