Jump to content

-


jochum25

Recommended Posts

kunnen jullie een oplossing vinden voor kieperen en slippen van raceauto's in race's ik ben in missie:

FAREWELL, MY LOVE..

ik rol de hele tijd over de kop en ik ontplof!!

De beste tip die ik je kan geven is sowieso niet te hard van start gaan. Het beste kan je rustig wegrijden. Dan rijden de eerste 2 auto's elkaar meestal al van het pad af.

Vervolgens moet je ook niet vol gas de bochten door gaan. Je kan het beste gewoon in een normaal tempo rijden tot je de 4 auto's voorbij bent en als je dan eenmaal vooraan rijdt op de rechte stukken wat meer gas geven maar bij de bochten goed inhouden.

Tja en de route kennen dat is ook erg handig.

Mocht het niet lukken en je hebt GTA op de pc kan je altijd hier je savegame uploaden. Dan doet iemand anders hem voor je.

Veel succes :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan in het begin ook die lastige moeilijke haarspeldbochten overslaan door gewoon direct naar beneden te gaan. Het beste is om de eerste wel te nemen, omdat daarna pas een paadje komt waardoor je toch stabiel de laatste bocht over te slaan. Dan kom je nog bij het stukje van The Panopiction waar je zo verkeerd kan gaan, hier goed opletten. Ook bij BlueBerry Acres kan het flink misgaan. Bij die stukken extra voorzichtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste is om gewoon zo rustig en precies te rijden als het maar kan. Het maakt in principe niet uit in wat voor auto je oet rijden. Ik had bijvoorbeeld in de missie "Wu zi mu" (de missie ervoor) de race gewonnen met een tanker (wilde gewoon proberen of het lukte)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou eerst oefenen op het parcours zonder de missie te starten, en uitproberen wat jou het beste bevalt. Ik rem nou vaak met de handrem, en dat vind ik fijner dan met de achteruitknop. maar ik zou het eens uitproberen..

Link to comment
Delen op andere websites

Eergister eze missie ook gedaan,, je moet gewoon rustig rijden, achter nummer 1 aan, zo weet je waar je langs moet, en als je ergens toe kan slaan (het liefst bijna op het eind) doe je dat, zo heb ik hem in een keer gewonnen ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...