Jump to content

Halo FAQ


Nemean^inf

Recommended Posts

He mensen, ik heb van een maat Halo voor de pc gekregen, en op het gebied van Halo ben ik hopeloos, nu is mijn vraag ik moest wat testjes doen, toen we onderbroken werden door een stel lui, nu moest ik iets halen bij een persoon, ik snap niet wat ik moet, is er misschien een walktrough?

Link to comment
Delen op andere websites

He mensen, ik heb van een maat Halo voor de pc gekregen, en op het gebied van Halo ben ik hopeloos, nu is mijn vraag ik moest wat testjes doen, toen we onderbroken werden door een stel lui, nu moest ik iets halen bij een persoon, ik snap niet wat ik moet, is er misschien een walktrough?
Welke Halo bedoel je, want er zijn sinds kort twee Halo's op de game markt, namelijk Halo 1 en Halo 2. Voor beide zijn er op internet wel Walktroughs te vinden, kijk maar eens naar de volgende twee pagina's:

Halo (Combat Evolved) FAQ's

Halo 2 FAQ's

Ik heb tevens deze posts even in een nieuw onderwerp geplaatst, omdat het niet zoveel te maken heeft met Halo 3.

Link to comment
Delen op andere websites

He mensen, ik heb van een maat Halo voor de pc gekregen, en op het gebied van Halo ben ik hopeloos, nu is mijn vraag ik moest wat testjes doen, toen we onderbroken werden door een stel lui, nu moest ik iets halen bij een persoon, ik snap niet wat ik moet, is er misschien een walktrough?

Je bedoelt in het negin van de missie, je meot die persoon volgen naar een + vormige mik ding, daar moet je op de lampjes kijken, daarna volg je hem naar een ronddraaiende appartaar (Shield test)

Sta in het rondje en dan kom je verder.

Als je later met die persoon doorgaat naar Keyes, of gewoon weg rent zeg maar met hem moet je hem NIET volgen, op een moment als je hem volgt zie je een opening waaronder buizen lopen ofzo.

Ga daar door, loop nu door waar je een explosie vlak voor de deur ziet, ga door die deur.

Dan moet je onder een half dichte deur bukken.

En volg de deuren die opengaan maar zal ik zeggen.

Ik kon helaas geen video vinden, en heb Halo voor de Xbox, ook voor de PC maar die staat er niet op nu.

Als je het nog niet snapt teken ik wel een kaartje, maar heb geduld, want met geduld kom je verder en ook die kaart eventueel kan lang duren, wegens een pijnlijke voet.. :7 (Morgen krukken hale :puh: )

Froodoo: Halo pc stond er trouwens, dat lijkt me dan Halo 1 :puh:

Een foutje kan altijd, zoals ik ook wel eens meemaak..

Bewerkt: door Follow
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...