marnixynaitor Posted February 19, 2008 Report Posted February 19, 2008 Je zou er nog van versteld staan hoeveel interior objects er niet solid zijn. Interiors en de objects erin die je ziet in een cutscène van een missie zijn meestal unsolid, om dat je er toch nooit kan komen (normaal gezien ) en zo spaar je weer een COL uit. Ja, maar ik zou denken dat het kantoortje in Madd Dogs Savehouse toch solid is. En ook de eerste verdieping van de Jizzy's Pleasure Domes? bedankt maar ik heb een andre verzie. Quote
Unmountable Tijmen Posted February 25, 2008 Report Posted February 25, 2008 Sorry Voor deze bump, Maar Je kan ook Copy doen dat is een stuk makkelijker. Je Doet dubbelklik op het object dat je wil verplaatsen, Doet rechtermuisknop en je klikt op copy. Je gaat naar de plek waar je hem wilt hebben en je doet weer rechtermuis knop en Je plakt Hem daar weer! Stukken makkelijker. Quote
errie Posted March 20, 2008 Report Posted March 20, 2008 (edited) hoe kan je met MEd dingen uit een interrior halen? ik heb het geprobeerd met een looping maar als ik ehm ergens neer wil zetten loppt ie vast! Edited March 20, 2008 by errie Quote
cavorpa Posted June 25, 2008 Report Posted June 25, 2008 als ik iets bij de editor zet zie ik em niet raar Quote
J-star Posted June 25, 2008 Report Posted June 25, 2008 Hej, ik heb MEd v0.32 en als ik CJ's home zie staat er ergens Breakbare window 1 en 2, al vink ik die aan, zijn de ramen niet breekbaar? J-star Quote
wannes12 Posted September 19, 2009 Report Posted September 19, 2009 weet jij hoe je voertuigen kan zetten met map editor zodat die voertuigen op een vaste plaats spawnen Quote
Dakendak Posted September 19, 2009 Report Posted September 19, 2009 Mss is het een idee om 'Het grote map editor' topic aan te maken ? Want anders word dit topic een warboel Quote
Recommended Posts