Jump to content

Avenging Angels


Skilzz

Recommended Posts

Hey

Ik snap eigenlijk niets van de Avenging Angels. Je krijgt er zo een pakje van na een bepaalde missie en de nieuwsvrouw begint na een missie van Salvatore er ineens over te praten. Wel wat kan je nu doen met de " Avenging Angels " ? Kan er me iemand dit uitleggen a.u.b. ? Ik heb al op wikipedia gekeken, maar dat maakte me niet echt duidelijk wat je er mee kon doen.

Bedankt,

Skilzz

Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Ik snap eigenlijk niets van de Avenging Angels. Je krijgt er zo een pakje van na een bepaalde missie en de nieuwsvrouw begint na een missie van Salvatore er ineens over te praten. Wel wat kan je nu doen met de " Avenging Angels " ? Kan er me iemand dit uitleggen a.u.b. ? Ik heb al op wikipedia gekeken, maar dat maakte me niet echt duidelijk wat je er mee kon doen.

Bedankt,

Skilzz

Welkom op het forum :)

The Avening Angels zijn een motorgang, waarschijnlijk afgeleid van de Hells Angels, die wel bestaan in real life.

Je kan de Avening Angels missies beginnen na Frighteners, een hoofdmissie van Salvatore Leone. Na die missie krijg je een Avening Angel outfit in je kast, en die moet je aantrekken om de missies te beginnen. Loop nu naar een Avening Angel member toe, en druk op de 'up' toets om de missie te starten. Het zijn een stuk of 15 korte missies, waarin je lastige mensen moet vermoorden. Deze kan je doen op elk eiland, en elk eiland heeft een andere reward. Veel succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Ik snap eigenlijk niets van de Avenging Angels. Je krijgt er zo een pakje van na een bepaalde missie en de nieuwsvrouw begint na een missie van Salvatore er ineens over te praten. Wel wat kan je nu doen met de " Avenging Angels " ? Kan er me iemand dit uitleggen a.u.b. ? Ik heb al op wikipedia gekeken, maar dat maakte me niet echt duidelijk wat je er mee kon doen.

Bedankt,

Skilzz

Welkom op het forum :)

The Avening Angels zijn een motorgang, waarschijnlijk afgeleid van de Hells Angels, die wel bestaan in real life.

Je kan de Avening Angels missies beginnen na Frighteners, een hoofdmissie van Salvatore Leone. Na die missie krijg je een Avening Angel outfit in je kast, en die moet je aantrekken om de missies te beginnen. Loop nu naar een Avening Angel member toe, en druk op de 'up' toets om de missie te starten. Het zijn een stuk of 15 korte missies, waarin je lastige mensen moet vermoorden. Deze kan je doen op elk eiland, en elk eiland heeft een andere reward. Veel succes ermee!

Ow, bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vraag. Het is een heel klein vraagje dus zonde voor een nieuw topic.

Wanneer Toni voor het eerst in de kerk komt, zegt hij " I'm sorry father for I have sinned "

Waarop de Pastoor antwoord van " Holy crap, Antonio blablablablabla "

Hoe kan de pastoor nu weten dat hij Toni noemt ?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is het gewoon zo'n raampje waar de pastoor (die overigens een oplichter is en geen echte pastoor, maar namelijk een journalist genaamd Ned Burner). Hij kent Toni omdat Toni al veel vaker in het nieuws is geweest voor de eerste missie van Ned Burner, en Toni heeft ook al een flinke tijd in Liberty City gewoond voordat LCS begint ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...