Jump to content

waarom geen sportwagens in porland island?


dupree

Recommended Posts

Waarom rijden er geen sportwagens rond in porland island en in stausen island wel en ook in schoride vale rijden er sportwagens.

Dit komt denk ik vooral omdat Portland het industrieële en arme gebied is van Liberty. Zoals je kunt zien in Shoreside staan daar villa's, wat aanduid dat daar rijke mensen wonen. In Staunton Island zie je meer de zakelijke en ook beetje rijke kant van Liberty :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens naar de verschillende eilanden. Shoreside Vale is heeft enkele rijke buurten en op Staunton Island vind je een heus zakencentrum. Dat in tegenstelling tot Portland, waar het allemaal niet zo'n hele mooie huizen zijn en de gangs de wet bepalen. Ik zou me er in het echt ook niet echt op mijn gemak voelen, in een mooie Lambo terwijl je weet dat je binnen een paar tellen misschien wel uit je auto wordt geslingerd.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

De enige villa in Portland is die van Don Leone... Maar het is ook echt geen villa stad voor rijkelui. LC is gebaseerd op NY en Portland is dan Queens, Brooklyn, Little Italy enzo. Staunton is Manhatten en Shoreside Vale is New Jersey. In de laatste twee zou je in real life meer sportwagens tegenkomen dan in de 1e hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Naast een arme buurt is Portland ook het eerste eiland, en ik vind het juist wel leuk dat je dan nog niet meteen de allermooiste wagens van het spel kan berijden. En je hebt wel degelijk een hele mooie auto op Portland, namelijk de Leone Sentinel. Hij rijd heerlijk, en hij rijdt altijd wel rond in de buurten waar veel Leones zijn, en je vind er ook 1 bij Salvatore Leone's huis ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
in portland rijden ze inderdaat niet er zijn er wel3 auto's: hellenbach gt, thunderrodd, leone sentinel en de diablo stallion. de vindplaatsen vind je op www.wikigta.org

De twee gangcars, Diablo Stallion en de Leone Sentinel, rijden inderdaad op Portland rond. De Hellenbach GT en Thunder Rodd rijden er niet rond. Alhoewel de Hellenbach GT wel kunt verdien met de zijmissie Car Salesman, en de Thunder Rodd na Grease Sucho. Ze rijden echter niet rond, in het gehele spel zelfs niet eens.

Link to comment
Delen op andere websites

in portland rijden ze inderdaat niet er zijn er wel3[b/] auto's: hellenbach gt, thunderrodd, leone sentinel en de diablo stallion. de vindplaatsen vind je op www.wikigta.org

Dat zijn er 4. Maar die laatste twee komen er ook omdat het gangcars zijn, en gangs komen natuurlijk op illegale manieren aan die auto's. Vandaar dat die mooie auto's daat zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was in GTA 3 ook al zo, in Portland kom je geen sportwagens tegen.

Op staunton Island kom je ze af en toe tegen en op Shorside Vale kom je ze veel tegen.

Hoe verder je in het spel komt hoe duurdere auto's je zult tegen komen.

Van Johannes47

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Kijk eens naar de verschillende eilanden. Shoreside Vale is heeft enkele rijke buurten en op Staunton Island vind je een heus zakencentrum. Dat in tegenstelling tot Portland, waar het allemaal niet zo'n hele mooie huizen zijn en de gangs de wet bepalen. Ik zou me er in het echt ook niet echt op mijn gemak voelen, in een mooie Lambo terwijl je weet dat je binnen een paar tellen misschien wel uit je auto wordt geslingerd.

dat maak ik wel eens mee dan rijd ik ergens sta ff stil komt er zon gast met blauwe kleren en muts aanlopen zo heel stiekem en wat gebeurd er?......

hij slingert me uit me auto en gaat erin wat ik doe :duh: ik knal me auto kapot maarja dan is die dief dood

Ook als je aut je auto gaat.

ff w8e.

doei auto

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...