Jump to content

trouwe fan


STASKO

Geef hier aan of jij altijd gta3 als beste gta zult beschouwen.  

118 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef hier aan of jij altijd gta3 als beste gta zult beschouwen.

    • 1 gta3 blijft mijn lievelingsspel,voor altijd!!!!(geef aan waarom)
      26
    • 2 gta3 gaat in e prullenbak!!!Er is niks meer an (geef aan waarom)
      5
    • 3 ik heb hem nooit gehad en hoef hem nu ook nie ( g,,a,waarom)
      1
    • 4 Vice city blijf ik voor altijd trouw. (geef aan waarom)
      18
    • 5 San Andreas blijf ik voor altijd trouw. (geef aan waarom)
      35
    • 6 anders,,,namelijk?? (geef reactie hieronder)
      53


Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    4

  • Tha Real G.

    4

  • STASKO

    3

  • Otis B

    3

Ik heb sinds een tijd ook GTA3, na eerst Vice City gespeeld te hebben vind ik GTA3 écht een topspel. De import/export vind ik prachtig, vooral de emergency vehicle crane in Portland, verder vind ik rose (VC) niet echt bij het criminele circuit passen. Wat ik ook jammer vond bij Vice City was die vrouw op het icoontje van Vice City (roze mens met glas drinken in d'r handen), ik heb het hele spel naar der zitten zoeken, maar nooit gevonden. Dat was in GTA3 niet zo. GTA3 vind ik ook beter omdat er 3 eilanden in zitten, GTA Vice City bestaat maar uit 2 en die hebben ook helemaal geen naam. De bruggen vind ik in GTA3 ook véél mooier. Daarnaast is GTA3 ook nog eens beter omdat er zowel een trein als een metro in zit, die had er bij Vice City écht in moeten zitten. In GTA3 had je de dodo, Vice City is wat vliegtuigen betreft daarmee niet echt vooruit gegaan, de heli's kreeg je wel, maar alleen de Skimmer en de RC Baron brachten daar niet echt verbetering in als je kijkt naar de mogelijkheden die er toen al waren. Natuurlijk is Vice City beter als je kijkt naar de auto's, wapens, motors (nieuw). Wat ook minder is in VC, is dat je bij elke baas hóóguit 5 missies krijg, in GTA3 krijg je van elke veel meer. De telefoonmissies zijn in VC ook in grote gebreke gebleven, 4 in GTA3, maar één in GTA-vc die nog niet eens een gang tot zijn beschikking heeft. Wat ik in GTA3 ook mooier vond waren de gang-auto's, aangezien ze bijna allemaal afgeleidt waren van gewone auto's in het spel:

Sentinel - Mafia Sentinel

Stallion - Diablos Stallion

Rumpo - Hoods Rumpo XL

Stinger - Yakuza Stinger

Mule - Triad Fish Van,

Dat is in GTA-vc ook minder geworden. Alleen de Cuban Hermes en de Gang burrito zijn er van afgeleidt. De grootste verbetering van III naar VC vind ik nog altijd wel dat de hoofdpersoon kan praten én een naam heeft. Zó genoeg! Maar ik blijf wel aan allebei trouw hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

gta 3 vind ik echt orgineel

omdat er veel aandacht is besteed aan realisme

bij VC en SA enkel nog aan verbetering en groter

zoals baffie al zei is alles zo orgineel iedere gang z'n eigen vooertuig enz...

gta 3 is een spel waar plezier altijd op nr 1 staat

bij VC is dit minder het geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Gta3 Voelt groot aan met name de grote gebouwen met grote ramen en deuren en de achterbuurt en inderdaad het realisme! Infrastructuur speelt daar ook een goede rol wat weer niet te vinden is in Vie City SA weet ik eigelijk niet,,,is stukke betr qua Infrastructuur dan Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

gta vice city mag de prullenbak in gta 3 is gwn de nummer 2 van de gta list maar wel de eerste 3D spel dat is juist cool helaas was die andere gta's niet in 3d..

maar gta 2 vind ik beter dan die rottige vice citty

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

De mogelijkheden die je in Vice City en San Andreas hebt zoals winkels zijn wel mooi,maar ik vind Liberty City nog altijd de mooiste stad met de mooiste auto's en de coolste street gangs.Wel is het jammer dat je niet in veel gebouwen komt en dat er geen helicopters zijn.Maar GTA 3 blijft de beste game ooit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 9 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...