Jump to content

Hulp Met Missie: Taking The Peace


Tonii

Recommended Posts

:N Ik heb het wel op 10 verschillende manieren geprobeerd en he zelfs FAQ's geraadpleegt maar het lukt niet iemand een zeer goede tip of verhaallijn(tje)

Owja het spel is GTA: LCS ? :duh:

Welkom op het forum :)

Rijdt eerst gewoon rustig naar de Van toe, waar Salvatore het over heeft. Ga er er in zitten. Nu krijg je controle over de auto van Paulie Sindacco, en je moet binnen een bepaald tijdlimiet de afspraak van de Sindacco's met de Forelli's verstoren. Het rijdt iets moeilijker, maar daar moet je helaas maar aan wennen. Kijk regelmatig op je kaart voor de snelste route, zo bespaar je een hoop tijd. Ook is het handig als je niet al teveel schade oploopt. De kunst is om gewoon keihard tegen de Forelli's met een pijltje boven hun hoofd aan te rijden, dan zijn ze in 1x dood. Zorg er ook voor dat je niet zo lang stil staat, zo kunnen ze je auto makkelijk kapot schieten want ze beschikken allemaal over wapens. Dus blijf gewoon in beweging, en rijdt kehard tegen ze aan waardoor ze in 1x dood zijn. Als je hem echt niet zelf kan halen dan kan je ook een savegame aanvraag doen. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een tipje als je er bent: Rij eerst alle Forelli's omver die onder het afdakje staan. Daarna is het de kunst om de auto's in het midden weg te beuken. Je kunt ze het beste voor of achter raken, maar niet in het midden! Eenmaal dat gedaan kun je gemakkelijk heel-en-weer rijden. :)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Het lukt maar niet als ik onder het afdakje komt kom ik steeds tegen die pilaren aan

Die pilaren staan in een rechte lijn, dus dan moet je zelf ook in een rechte lijn blijven rijden. Je kan het beste recht voor de pilaren beginnen. Rijdt desnoods wat naar achter met de square toets. Daarna hoef je dus eigenlijk niet te sturen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

welke kant is het beste te nemen ? en de righting hé noor zuid of wes of oost

Dat maakt niet veel uit, kies gewoon wat jij het fijnste vinde. Overigens moet ik je er even op wijzen dat je niet teveel op je radar moet vertrouwen in deze missie. Doordat je de auto met een satalietverbinding bestuurt klopt de radar niet meer helemaal.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het nu gedaan maar ik heb het andersow gedaan bmaargoed bedankt voor de hulp hier mag een slotje op

welke kant is het beste te nemen ? en de righting hé noor zuid of wes of oost

Dat maakt niet veel uit, kies gewoon wat jij het fijnste vinde. Overigens moet ik je er even op wijzen dat je niet teveel op je radar moet vertrouwen in deze missie. Doordat je de auto met een satalietverbinding bestuurt klopt de radar niet meer helemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

eigen ervaring: ik had op de playstation2 deze missie zovaak opnieuw gespeelt dat op een gegeven moment toen ik naar de gasjes toereed, dat de rode stip bleef staan maar er geen gasjes tevoorschijnkwamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...