Jump to content

Mening over Gta lcs


pasgal

Recommended Posts

Ik heb net Gta lcs (PS2) via internet besteld en dan wil ik graag een mening weten over LCS want dan weet ik ook meteen of ik dat ding weer beter terug kan sturen

Bewerkt: door pasgal
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Pasqal.Ik help je wel even met Lcs :).Ik zelf heb hem op de Ps2 dus misschien een beetje anders als jij hem op de PSP hebt.Maargoed.Toen ik net Lcs kocht,en speelde dacht ik van:Wat een saai spel.Maar hoe verder ik speelde hoe leuker het werd.Het spel heeft een spannende verhaallijn,en heel veel zijmissies.Als je het hebt uitgespeeld is er bijna niks meer te doen,maar het blijft wel een leuk spel.Ik zelf geef hem een 7,5,en ik vind het het kopen wel waard ;)

Voor meer info kun je kijken op Wikigta :)

Mvg:Gino

Bewerkt: door Gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Het is een erg gezellige GTA, met vele verrassingen en gebeurtenissen. Samen met de bekende hoofdpersonen en de mafia-sfeer erbij maakt dat het helemaal af. ^_^ Je zult geen spijt krijgen van het kopen ervan, het is in ieder geval het geld hartstikke waard. Ik wens je veel succes met de leuke missies en veel plezier in Liberty City :D

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn al heel veel topics geweest over wat mensen nou van LCS vinden en aankoopadvies etc. Om er een paar te noemen:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11... En zo nog veel meer. Allemaal met één trefwoordje gevonden: klik. En dit kwam pas van drie van de elf pagina's af.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn al heel veel topics geweest over wat mensen nou van LCS vinden en aankoopadvies etc. Om er een paar te noemen:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11... En zo nog veel meer. Allemaal met één trefwoordje gevonden: klik. En dit kwam pas van drie van de elf pagina's af.

Inderdaad, nog één is tamelijk overbodig, aangezien je daar vrijwel alle info wel vind...

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...