Jump to content

Hoeveel heb je gespeeld?


Scarface92

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flokkert

    10

  • philip14

    8

  • Scarface92

    7

  • RobertSA

    6

0-4 verloren. En dan zeggen ze dat dit een makelijke competitie is. We schatten ze te slecht in en dan gaat het fout. En ik stond de eerste helft reserve. Niet dat ik een topspeler ben. Maar ik heb kwaliteit. Nu staan we zesde.

Owja. Ik zit onder voetbal voor degene die het niet wisten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Van t weekend 0-3 gewonnen ^_^ En we waren blij met die punten we voetballen nu hoofdklasse en we spelen echt degradatie voetbal. De laatste 2 vallen af en nu staan er 3 onder ons ^_^ Maar de 1er laatste en de 4 de laatste staan heel dichtbij elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Is een andere sport dan voetbal ook goed, voor de verandering? Ik had gisteren competitiewedstrijd in Helmond, en daar hebben wij met ons team 8208 punten behaald op 13 onderdelen inclusief estafette. Dat zegt jullie waarschijnlijk helemaal niks. Misschien dat het pas duidelijk wordt, als ik zeg dat we daarmee 1e van heel Nederland zijn geworden. :D Checken kun je in deze Excelfile van de Atletiekunie. Daar staan wij helemaal bovenaan, boven AV Gouda en AV PEC 1910

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 4 weken later...

Sport: voetbal

Club: zeerobben

Uitslag: 12-0 voor ons :tu:

we moesten tegen meisjes (niet dat die slecht zijn)

maar die konnen echt niet voetballen de 2de helft werden ze helemaal kwaad en dan gingen ze knijpen en duwen :duh:

ik wou net schieten, ik schoot duwde een meisje me voorover en ik viel later toen we gewonnen had gingen onze kamer invallen ^_^

vond ik wel prettig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...