Jump to content

missie met de kettingzagen


Pim.1990

Recommended Posts

ik ben een beginnend speler van GTA LCS.

ik ben nu ong 20 % gevorderd maar ik ben nu bij een missie voor Vinnie waarbij ik naar een boot toe moet gaan en naar het vrachtruim ofzo moet gaan en daar staan mij 5 mannen met kettingzagen op te wachten.

ik ben nu al 3x dood gegaan en zou graag wat hulp over hoe ik die missie moet voltooien. want voor de rest heb ik effies niets meer.

GR

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je die grote hal binnenkomt, ligt er in een van de zijgangetjes een Colt Python. Hiervoor geld 1 schot= 1 dood. Wat je nu moet doen is een stukje vooruit sprinten, zodat je genoeg ruimte hebt, en snel een neerschieten (met de Python natuurlijk). Als je dit blijft doen, kom je er na een tijdje wel. Voor elk ventje dat je neerschiet komt er een in de plaats. Na een tijdje zal dit ophouden. Daarna moet je nog Vincenzo vermoorden, maar met de Python moet dat geen probleem zijn. Je moet sowieso een volle health balk en volle armor balk hebben (health armor). Verder kun je nog de Paramedic missies doen, zodat je oneindig lang kan sprinten, en de Noodle Punk, voor wat extra health, en de Viligante missies voor wat extra armor. Hier kan je de rest van het spel ook nog profijt van hebben. Hier is nog de WikiPage van de missie.

@hieronder: Ik heb het zelf ervaren, die extra armor, health, oneindig sprinten etc. Ik heb het nét overleefd dankzij dat :)

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad een moeilijke missie. Maar is een trucje; Nog voordat je het ruim betreed van de boot vind je in een zij gangetje een zeer krachtige revolver, de Colt Python. Met dit wapen kun je iemand in één keer doden. Zorg ook nog voor wat andere wapens, zoals een Shotgun of AK-47.

Eenmaal goed bepakt en bezakt ga je naar het ruim. Als het korte filmpje is afgelopen ren je meteen naar het midden. Richt met de R-toets.gif-toets. Je zult niemand zien maar je richt toch. Schiet en richt weer op iemand anders. Schiet weer en kies weer een ander doelwit. Ga zo even door. Als er te dichtbij komen pak je je biezen en ga je naar de zijkant. Ga daar al springend voor alle gastjes uit. Als je dan genoeg afstand hebt draai je je om en schiet je er 1 of 2 achter je neer. Ga dan weer springend verder. Eenmaal weer vergenoeg draai je je weer om en schiet er weer een neer. Blijf dat herhalen totdat iedereen dood is.

Dan komt er nog een stukje, Vinnie ziet dat zijn mannen hebben gefaald en wil jouw eigenhandig koud maken. Ren van hem weg en pak een sterk wapen, bij voorkeur de AK-47, en schiet ook hem neer. Mission Passed! :)

Edit: Ha die Marty, had je niet gezien. Overigens heb je niet altijd wat aan extra Health of Armor.. Vaak is op de grond gewoon dood. Je kunt soms nog overeind krabbelen maar vaak is het al te laat..

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...