Arjen Posted April 5, 2004 Report Posted April 5, 2004 Heej..jongens Ik weet niet of jullie het weten maar er is een league aan de gang.. dus als je wilt kun je je daar voor opgeven.. voor meer info...check deze site--->MTA European League<--- B) Gr33tZ from tha Master B) Quote
Siender Posted April 9, 2004 Report Posted April 9, 2004 Heej..jongensIk weet niet of jullie het weten maar er is een league aan de gang.. dus als je wilt kun je je daar voor opgeven.. voor meer info...check deze site--->MTA European League<--- B) Gr33tZ from tha Master B) wat houd dat in? Quote
Arjen Posted April 9, 2004 Author Report Posted April 9, 2004 Heej..jongensIk weet niet of jullie het weten maar er is een league aan de gang.. dus als je wilt kun je je daar voor opgeven.. voor meer info...check deze site--->MTA European League<--- B) Gr33tZ from tha Master B) wat houd dat in? Dit is een league van MTA over heel Europa... Je kunt je als team aanmelden... Quote
Arjen Posted April 16, 2004 Author Report Posted April 16, 2004 hoe meld je je aan dan? Per team moet je je aanmelden... Gewoon bij de admin van die site Quote
Thabit Posted April 17, 2004 Report Posted April 17, 2004 tjah..ik kan geen engels lezen..duss....waar moet ik me aanmelden..! Quote
Thabit Posted April 17, 2004 Report Posted April 17, 2004 laat maar...als het goed is zijn we aangemeld Quote
Arjen Posted April 17, 2004 Author Report Posted April 17, 2004 laat maar...als het goed is zijn we aangemeld Volgende keer de "Edit" knop gebruiken Quote
Recommended Posts