Jump to content

Spel uitgespeeld bij 40% ?


gewoon

Recommended Posts

Het volgende probleem, ik was op 40% van de missies, en na het halen van de 41e kwam er in een keer dat scherm dat je het spel hebt uitgespeeld?? daarna had ik ook geen opdrachten meer voor niemand en ik werd ook nooit meer gebelt door Sal of Donald.. niemand.. dit moet een systeemfout zijn toch? de laatste missie, weet niet meer hoe hij heette.. moest ik o.a. in een speedboot andere speedboten neerknallen en daarna op een soort rots nog een paar lui neerknallen.. en toen kwam dus de tekst als je het hebt uitgespeeld met Credits Producers enzo..? iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is JUIST.

Kijk:

Salvatore Leone is net vrij. Samen met Toni Cipriani heeft hij de Forelli's en de Sindacco's uit Liberty City verjaagd. De Sicilians laten hem echter nog steeds niet met rust. Naast de problemen die ze veroorzaakten toen Salvatore uit de gevangenis mocht, willen ze nu de burgemeester aan hun kant krijgen om de macht over Liberty City te krijgen. Salvatore heeft dus de keuze: vrede zonder macht of vechten voor de macht. Waarschijnlijk wordt het dus dat laatste. Ga de naar de City Hall in Staunton Island en haal de burgemeester op. Pas op want er staat een gewapende Sicilian voor Salvatore's mansion. De Sicilians waren echter eerder op post. Ruim het viertal Sicilians uit de weg. Te laat, ze hebben de burgemeester al meegenomen. Ga vervolgens naar de pier. Nog net zie je de burgemeester vertrekken. Schiet de Sicilian op de steiger neer. Samen met Salvatore zet je te water de achtervolging in. Er komen heel wat bemande Speeders achter je aan. Zorg dat de damage bar van Salvatores boot zo laag mogelijk blijft. Schiet de boten van de Sicilians overhoop met de minigun. Onderweg moet je ook een helikopter neerhalen. Wanneer je aankomt bij de rots met de vuurtoren is het bijna afgelopen. Breng de boot bij de steiger aan de rots tot zinken. Nu kun je de rots betreden. Wees op je hoede, schakel de aanwezige Sicilians uit en baan je een weg naar boven naar de gele marker. In een kort filmpje zie je dat de burgemeester onder schot gehouden wordt. De baas van de Sicilians ontsnapt in een helikopter. Haal de heli neer. Dit doe je door de heli in het vizier te houden met R. Schiet op de heli totdat de rode damage bar vol is. Let wel op, want de Sicilians op de helikopter schieten ook op jou. Zoek dus wat dekking. Eens de heli neergehaald is, is het zware werk afgelopen. In een filmpje zie je hoe Salvatore de burgemeester duidelijk maakt dat hij voor hem werkt en dat de macht dus in handen ligt van de Leone Family. Tenslotte ga je nog even langs bij Cipriani's restaurant waar je Uncle ontmoet. Salvatore zegt echter iets te luid tegen Toni dat hij hem voor geen haar vertrouwt. Nu ja, Every dog has his day. Mission Passed!

Zie je?

40% is dat je alle missies hebt gedaan.

100% is dat je alles gedaan hebt.

LINKS:

WikiGTA

:cya:

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Het volgende probleem, ik was op 40% van de missies, en na het halen van de 41e kwam er in een keer dat scherm dat je het spel hebt uitgespeeld?? daarna had ik ook geen opdrachten meer voor niemand en ik werd ook nooit meer gebelt door Sal of Donald.. niemand.. dit moet een systeemfout zijn toch? de laatste missie, weet niet meer hoe hij heette.. moest ik o.a. in een speedboot andere speedboten neerknallen en daarna op een soort rots nog een paar lui neerknallen.. en toen kwam dus de tekst als je het hebt uitgespeeld met Credits Producers enzo..? iemand een idee?

Dan heb je helemaal geen zijmissies gedaan, maar alleen de verhaallijn. De verhaallijn is 40% van het totale spel, dus daarom zit je ook maar op 40%. Zijmissies zijn o.a verborgen voertuigen waarmee je een missie moet doen, taximissies, noodle/pizzamissies, en ook heel veel collectables. Samen vormt dat de overige 60%, dus wil je de 100% halen dan moet je dat ook allemaal halen. Helaas heb je het spel dus al uit gespeeld, maar de zijmissies kunnen ook erg leuk zijn, dus die zou ik zeker eens proberen als ik jouw was ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...