Jump to content

armor trainen


Pim.1990

Recommended Posts

ik keek net een filmpje van een missie die ik telkes niet kan voltooien.

nu is mijn vraag aan de hand van dat filmpje van de missie searce and rescue kan je als je zeg maar armor te ook trainen dat hij niet zo snel op gaat want bij mij is die altijd zo weg en bij dat filmpje kan die helemaal doorlopen en dan is zijn schild nog maar 1/8 deel weg ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

ik keek net een filmpje van een missie die ik telkes niet kan voltooien.

nu is mijn vraag aan de hand van dat filmpje van de missie searce and rescue kan je als je zeg maar armor te ook trainen dat hij niet zo snel op gaat want bij mij is die altijd zo weg en bij dat filmpje kan die helemaal doorlopen en dan is zijn schild nog maar 1/8 deel weg ofzo.

Trainen is niet echt het goed woord maar je kunt hem in ieder geval wel omhoog krijgen zodat je van langere bescherming geniet. Je kunt er namelijk nog eens 50% van bij krijgen door Vigilante te halen. Ook kun je je Health om hoog krijgen. Nadat je de missies Well Snacked Pizza en Noodle Punk voltooid hebt. Je krijgt bij elke 25% op je 100% erbij. Wat dus samen nog een soort derde balk geeft.

Edit @ Hieronder: :cya:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

ik keek net een filmpje van een missie die ik telkes niet kan voltooien.

nu is mijn vraag aan de hand van dat filmpje van de missie searce and rescue kan je als je zeg maar armor te ook trainen dat hij niet zo snel op gaat want bij mij is die altijd zo weg en bij dat filmpje kan die helemaal doorlopen en dan is zijn schild nog maar 1/8 deel weg ofzo.

Hey,

Helaas kan je je armor niet omhoog trainen, maar het is wel mogelijk om meer armor te behalen. Op die manier krijg je er 50% extra armor bij. Je moet daarvoor de Vigilante missies voltooien, die best lastig kunnen zijn. Veel succes ermee, en hopelijk heb je dan wat aan dat extra armor. Je kan ook extra health krijgen door de Noodle Punk en de Well Snacked Pizza missies te voltooien!

Edit: Asphalt was eerder :7

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...