Jump to content

Darten

MightyDuck

Recommended Posts

Posted

van Barneveld heeft net gewonnen van fitton met 5 - 3 dus hij staat morgen in de finale tegen martin adams die ook heeft gewonnen (ja duhh) van whitlock

• Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Pete-R

6

• MightyDuck

6

• Morpheus 83

3

• -Niels-

2

Posted

darten is vet!

Heeft barnie vandaag gespeelt?

zoja: heeft ie gewonnen heb het vandaag gemist :angry:

Posted (edited)
ik hoop dat martin adams wint van die whitlock en dat vanavond barney wint van fitton, dan heb je een mooie finale

Jou wens en tevens mij wens komt uit. Raymond van Barneveld moet tegen Martin Adams. Ik gun het Martin Adams heel erg om in de finale te staan, want hij speelt al zo lang op lakeside (voormalig embassy) en zijn droom was in de finale staan van de Lakeside dat is hem nu eindelijk gelukt.

Finale:

Zondag 09-01-2005

Martin Adams- Raymond van Barneveld

* ShadowOps je hebt dat bericht geplaatst op 02:34 AM dus dan is er nog geen wedstrijd gespeelt*

Edited by petersmurfje
Posted

Ik hoop dat Adams wint.

Gunt ie ook wel een keer na al die jaren dat ie al meedoet.

Posted

Raymond van barneveld heeft de Lakeside 2005 gewonnen. Gefeliciteert Barney dat je voor de vierde keer de Lakeside heb gewonnen. Het was gewoon geen beginnen aan voor Martin Adams hij werd gewoon zo weggespeelt.

Posted

Tja ik vond wel dat van barneveld op het begin slecht speelde maar heel mooi terugkwam

Posted

de wedstrijd was inderdaad ,niet zo heel denderend maar ik ben blij voor barney

weer 50.000 pond op zijn bankrekening, zou ik ook wel erg blij mee zijn :rolleyes:

• 1 month later...
Posted

Raymond van Barneveld ook wel Barney genoemt heeft gisteren verloren van Phill Taylor. Ik vond wel dat het dit keer spannender was als de vorige keer partij tegen Phill Taylor.

Posted
Raymond van Barneveld ook wel Barney genoemt heeft gisteren verloren van Phill Taylor. Ik vond wel dat het dit keer spannender was als de vorige keer partij tegen Phill Taylor.

Dat kan je inderdaad wel zeggen ja, de eerste keer werd hij echt helemaal weggevaagd. In de halve finale leek het tenminste nog een beetje op een wedstrijd, maar de finale tussen Taylor en Fordham vond ik leuker :)

Posted

Heey :D

Zijn jullie ook al in het bezit van de 3 puntige flights en shafts?

Ik wil ;)

Gooien heel fijn! Alleen wel duur.... 2 euro voor 1 shaft en 1 flight... :)

Posted

Ik koop ze niet eens, ik knip gewoon 1 vleugel eraf van een hele oude flight en dan heb je een 3 vleugelige flight.

• 11 years later...
Posted

Met dank aan de zoekfunctie een bump van bijna 12 jaar. :7

Ik ben begonnen met darten. Heeft er iemand een idee wat voor pijlen ik het beste kan gebruiken? Eerst wil ik voor mezelf oefenen en als het later beter gaat wil ik graag competitie gaan gooien. Ook heb ik vaak last van een 'zwabberende' dartpijl als ik gooi.

Iemand die me wat tips kan geven?