Jump to content

weet iemand LCS leuk te maken


dupree

Recommended Posts

Je hebt twee verschillende versies van Scarface:

Scarface: Money Power Respect

Deze variant is vooral gericht op het overnemen van Miami, en is verkrijgbaar voor de PSP.

Scarface: The World Is Yours

Vooral gericht op de verhaallijn. Deze is verkrijgbaar voor de PS2, de PC, de Xbox en de Wii.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dupree

    8

  • ASPHALT

    4

  • M4X

    3

  • Miek

    2

Top Posters In This Topic

tip: koop vice city stories

klopt VSC is wel veel beter dan LSC maar ze zijn allebei wel goed alleen heeft VSC nou net dat tikje extra.

Inderdaad, extra veel bugs. :Y

Als je echt niet meer weet wat te doen in LCS kan je (als je een niet-gepatchte LCS versie hebt) de CheatDevice installeren. Daar valt ook altijd wel plezier mee te beleven, bijvoorbeeld een tripje maken met de Hunter of de Dodo. :Y En anders zou ik hem nog eens opnieuw uitspelen maar deze keer bijvoorbeeld bijzondere voertuigen bewaren in je garage enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Koop hem nietvoor de PSP, daar heb ik hem wel voor en het is een verschrikkelijk slecht spel daarvoor. Manhunt 2 en silent hill origins vind ik wel aanraders voor de psp.

Fijn om te horen dat het voor de PSP ook zo'n kutgame is. Voor de PS2 namelijk ook.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
tip: koop vice city stories

klopt VSC is wel veel beter dan LSC maar ze zijn allebei wel goed alleen heeft VSC nou net dat tikje extra.

Bullshit, dat is smaak. Jezus, sommige mensen blijven dom he? Zo vind ik VCS zuigen als de hell. :dans:

Begin overnieuw, ga wat dollen met de politie, ga cruisen, stunten, missies voor je eigen bedenken, "Maps" maken met Consturctor Mode. Man er is zoveel te doen. En er bestaan overigens nog andere games als Grand Theft Auto. :)

ja je hebt gelijk LCS is beter veel groter maar ik vind VCS ook leuk je kan je eigen bedrijf oprichte ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

tip: koop vice city stories

klopt VSC is wel veel beter dan LSC maar ze zijn allebei wel goed alleen heeft VSC nou net dat tikje extra.

Bullshit, dat is smaak. Jezus, sommige mensen blijven dom he? Zo vind ik VCS zuigen als de hell. :dans:

Begin overnieuw, ga wat dollen met de politie, ga cruisen, stunten, missies voor je eigen bedenken, "Maps" maken met Consturctor Mode. Man er is zoveel te doen. En er bestaan overigens nog andere games als Grand Theft Auto. :)

constructor mode? leg eens uit aub

Link to comment
Delen op andere websites

tip: koop vice city stories

klopt VSC is wel veel beter dan LSC maar ze zijn allebei wel goed alleen heeft VSC nou net dat tikje extra.

Bullshit, dat is smaak. Jezus, sommige mensen blijven dom he? Zo vind ik VCS zuigen als de hell. :dans:

Begin overnieuw, ga wat dollen met de politie, ga cruisen, stunten, missies voor je eigen bedenken, "Maps" maken met Consturctor Mode. Man er is zoveel te doen. En er bestaan overigens nog andere games als Grand Theft Auto. :)

constructor mode? leg eens uit aub

Met CheatDevice kun je allerlei dingen doen. Zo kun je ook objecten (Die al wel in het spel zitten) zetten waar je maar wilt. Zo kun je bijvoorbeeld met een stel garage deuren een jump maken of zelfs een loop. Hier vind je er een goeie tut over van Maarte41. :)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...