Jump to content

Hoe maak je een stoppie?


runescaper8 (gast)

Recommended Posts

runescaper8 (gast)

Kan iemand mij vertellen hoe je een stoppie moet maken, en met welke moter je dat het best kan doen? Ik zlef weet wel een beetje hoe het moet maar dan lukt het maar een paar seconden(mijn langste ooit is iets van 4 of 5 dacht ik).Ik had de zoekfunctie al gebruikt maar dat leverde ook niet zoveel op.

Alvast bedankt! ^_^

PS: videos waar stoppies opstaan en hoe je het moet doen zijn altijd welkom :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Stoppies lukt mij ook nooit zo goed, maar het beste kun je het op een Faggio doen. Je moet snelheid maken door gas te geven en geleidelijk de joystick naar voren te duwen. Het beste kun je dit doen op een weg die eerst vlak is en dan een beetje omhoog loopt. Maak vaart op het rechte gedeelte. Wanneer je op de helling komt, duw je de joystick helemaal naar voren en rem je. Op een helling vlieg je niet zo makkelijk voorover (als je omhoog gaat tenminste). Je kan soms gaan slingeren, maar dan moet je niet gaan tegensturen omdat je dan makkelijker valt.

Hier heb ik een filmpje van San Andreas, maar in principe werkt het hetzelfde:

Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

Oke, ik heb het geprobeerd, die stoppie op dat filmpje lijkt me ''onmogelijk'' zo steeds te slingeren. Die tip van jou lukt wel, ik heb de 8 seconden behaald :dans:. Nouja ik ga weer nu verder oefenen met dat slingeren. Oefenen baard kunst!.. En bedankt hé _O_

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat het ook mogelijk was om weer gas te geven dus:

Vaart maken, vol op de rem (dan ga je dus naar voren), en dan lichtjes gas geven zodat je aardig lang op je vooriwel kan blijven rijden. Maar ik weet niet of dit ook bij een motor werkt, misschien alleen bij een fiets in GTA SA :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik had op SA 3 minuten en dan nog een paar secondes en op liberty city stories 13 sec je moet met die scooter dan vol gas geven en dan tap je de rem steeds even in en uit en dan als je langzaam gaat hou je hem in gedrukt

je moet wel de hele tijd naar voren blijven hangen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...