Jump to content

Hidden Package #34


Hupske

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben de Hidden Packages aan het verzamelen op het eerste eiland. Ik blijf alleen hangen bij deze. Er staat dat die moeilijk is bla bla bla. Enfin, maar of ik rij te zacht of juist te hard en dan vlieg ik er mijlenver overheen :puh: Ik zou graag willen weten hoe jullie deze hebben gedaan en/of met welke motor (Ik PCJ-600 :) )

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Deze is inderdaad moeilijk. Je moet precies de goede snelheid zien te vinden, en je moet recht rijden, alleen dan lukt het. Om te beginnen de keuze van je motor. De Pcj-600 is een redelijke keuze, maar zelf zou ik de Sanchez nemen, die is het beste geschikt voor dit soort dingen. Als je eroverheen vliegt moet je vanzelfsprekend een kortere aanloop nemen, en als je het niet haalt dan moet je wat sneller rijden. Door licht de analoge stick naar voren te duwen leun je naar voren en dan ga je wat harder. Als je eenmaal doorhebt hoe het moet dan heb je hem na een paar pogingen gehaald, dat kan ik je verzekeren. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zelf voor de Manchez gaan. Dit is een soort opgevoerde Sanchez. Het is inderdaad de moeilijkste Hidden Package uit heel GTA en het komt meer uit op geluk dan op techniek. Natuurlijk is er die ook maar zonder een dosis geluk zul je het niet redden. Neem flink wat vaart en zoek een goede lijn. Het is moeilijk omdat de ramp en het soort van platform waar je op moet landen niet geheel op dezelfde lijn liggen. Indien het je lukt een redelijke lijn te vinden moet je niet proberen om er op te landen met je motor, de kans is groot dat je er vanaf slipt. Zodra je erboven bent spring je van je motor af, dan nog hopen dat je niet door rolt. Ga overigens ook niet liggen stressen, zodra het even niet wil en je er echt zat van wordt ga je even wat anders doen om vervolgens het weer opnieuw te proberen. Indien het écht niet wil lukken is een Savegame Aanvraag een goede oplossing. Succes! :tu:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Het is inmiddels gelukt :D Nou nog snel ff saven en klaar :puh: En dan ga ik voor de manchez. en daarna ga ik mss maar is beginnen met missie #2 of eerst nog de paramedic missies?

Dat is helemaal aan jouw, wel kan ik zeggen dat als je pas bij de tweede missie bent dat je de Paramedic missies echt nog niet gehaald hoeft te hebben hoor. De reward voor de Paramedic missies is harder sprinten. Dit kan af en toe handig van pas komen, maar bij de tweede missie is dat zeker niet noodzakelijk. Maar als je voor de 100% wilt gaan, of als je denkt dat je bij de volgende paar missies in de moeilijkheden komt, dan kan het nooit kwaad als je ze nu alvast haalt :)

Link to comment
Delen op andere websites

De extra health heb ik iig al gehaald. Nou ja, uit alle GTA series ervaring weet ik dat het nooit erg is om altijd te kunnen sprinten (vallend van een motor met de politie achter je aan ;-) )

Btw, zouden de latere courses van bumps&grinds niet moeilijker moeten zijn? want ik hou daar veel meer tijd over dan de eerste :puh:

Bewerkt: door Hupske
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...