Jump to content

Waar vind ik de geluiden van GTA2?

Recommended Posts

Posted

Hallo ik zoek de geluiden zoals: Kill Frenzie, Job Failed enzo, iemand enig idee waar ik die kan vinden? :eten:

Posted

Het is bij de wat oudere spellen gebruikelijk dat alles op de pc word geïnstalleerd, inclusief muziek. Zou betekenen dat deze geluiden ook ergens in de map van GTA moeten staan.

Posted (edited)
Het is bij de wat oudere spellen gebruikelijk dat alles op de pc word geïnstalleerd, inclusief muziek. Zou betekenen dat deze geluiden ook ergens in de map van GTA moeten staan.

Ahja, ik heb het al gevonden. Ik heb eventjes GTA 2 geinstaleerd. Het klopte het stond in de map. BEDANKT! :tu:

Edited by Thomas_Owner
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Ik vroeg me eens af of je ook de geluiden van de peds kan beluisteren. Ik kan ze niet vinden in audio. Onder welke naam moet ik kijken??

@Lantyz: Is er een andere manier om ze te beluisteren (ik zoek het geluid van die zakkenrollers :))

Edited by tjoef
Posted

Die geluiden staan in de acht .raw- en .sdt-bestanden in de map audio (onder de naam wil, ste, bil en fstyle, respectievelijk de geluiden van downtown, residential en industrial en de algemene geluiden). Je kunt ze helaas niet afspelen of wijzigen.

Posted

Zou het niet werken met een .raw uitpakker die eigenlijk voor Vice City is?

Greetz :sigaar:

• 3 months later...
Posted (edited)
Die geluiden staan in de acht .raw- en .sdt-bestanden in de map audio (onder de naam wil, ste, bil en fstyle, respectievelijk de geluiden van downtown, residential en industrial en de algemene geluiden). Je kunt ze helaas niet afspelen of wijzigen.

Deze kun je wel uitpakken. Daarvoor gerbuik je de GTA Wave die overal te downloaden is. Installeer, open de file en je kunt alles exporteren naar wav op je pc.

Link: http://gtamp.com/dl/file.php?id=27

greezz Paul

ps. De standaard geluiden zoals Kill Frenzy en Job Failed staan zelfs gewoon als wave ofzo in de vocals map in de Data map van Gta2.

Moet je maar eens kijken ;)

Edited by Houser