Jump to content
Joriz

Hot Coffee mod gedoe nu eindelijk over?


Alles over de Hot Coffee mod leek helemaal over te zijn, maar nu toch nog de laatste adem vanuit Take Two.

Take Two Games heeft vannacht namelijk bekend gemaakt zich niet meer bezig te houden met verdere rechtszaken met betrekking tot de Hot Coffee mod. Iedereen die zich beledigd voelde door het Hot Coffee materiaal in GTA San Andreas mag zijn spel omruilen voor versie 2 van GTA San Andreas of kan 35 dollar retour krijgen.

Natuurlijk zijn voor deze regeling wel een heleboel voorwaarden, maar het hot coffee gedoe lijkt met deze regeling eindelijk over te zijn.

Het is volgens mijn mening onwaarschijnlijk dat veel mensen van deze regeling gebruik gaan maken, als je een geweld spel koopt of een geweld film ziet moet je er namelijk niet raar van opkijken als er wat functioneel naakt in zit.

gedachte over Hot Coffee mod in 2005

Helaas nog steeds niet veel nieuws over GTA4. Het enige wat deze week in een conferentie door Strauss Zelnick (de voorzitter van Take Two Interactive) werd bekend gemaakt is dat ze nog steeds niet bekend (willen) maken wanneer Grand Theft Auto 4 uit komt. :ch:.

Nieuwe informatie over Grand Theft Auto IV volgt na alle waarschijnlijkheid pas na de kerst. Wij GTA fans moeten dus nog even geduld hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit was toch al over? Er is allang een versie 2, volgens mij was deze regeling er allang. Ik zag btw ergens op nu.nl dat het Manhunt gedoe niks met de Hot Coffee mod te maken zou hebben (noch erop lijken)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit was toch al over? Er is allang een versie 2, volgens mij was deze regeling er allang. Ik zag btw ergens op nu.nl dat het Manhunt gedoe niks met de Hot Coffee mod te maken zou hebben (noch erop lijken)

maar je moet niet alles geloven ;)

ontopic:ik ben blij dat het ver over is met al dat gedoe. :clown:

en dat we over gta4 pas na kerst bericht krijgen had ik ook wel verwacht)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Pfff, ik ga het toch niet inruilen, misschien wil ik wel men geld er voor terug krijgen, want als ik er echt 35 dollar kan voor krijgen, kan ik mij er een nieuwe voor kopen + nog een ander spelletje.

Want de euro staat nu heel hoog tov de dollar. 1$=1,48€ ofzo, dus dat zal wel een goede deal zijn dan!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, redelijk slim van Take Two om zo eindelijk het gezeik de mond te snoeren. Al lijkt het me raar als mensen nu nog naar de winkel gaan stormen om een nieuwe GTA San Andreas te halen, het is standaart toch niet te unlocken dus zo makkelijk krijg je de Hot Coffee mod niet aan de gang. Ik ga mijn eigen SA niet omruilen, ik heb versie 1 en ik heb geen zin om te gaan downgraden dus ik hou die van mij gewoon.

Creatieve tekening BTW, leuk gemaakt :puh: . Het is jammer dat er voorlopig geen GTA IV nieuws meer komt, hopelijk gaat de tijd tot de kerst sneller dan we denken :7

Bewerkt: door Galiorix

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap het eigenlijk niet. In een 18+ game kun je toch wel verwachten dat er wat seksueel in zit. Het was bijna over en dan ineens komt weer iemand die het weer lekker erg wilt gaan maken. Dat is gewoon laf.

p.s. Het is wel balen dat het nieuws om IV tot kerst gaat duren

Bewerkt: door GTAGijsso

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag btw ergens op nu.nl dat het Manhunt gedoe niks met de Hot Coffee mod te maken zou hebben (noch erop lijken)

Het lijkt inderdaad niets op wat betreft de scenes (geweld - sex). Maar bij Hot Coffee was het dat ze verborgen scenes erin hadden laten zitten, en dat dat "gehacked"/"gemod" kon worden zodat alles zichtbaar werd.

Wat is nu het geval bij Manhunt: er waren té gewelddadige scenes, die moesten eruit worden gehaald. Maar nou hebben mensen dit spel kunnen "hacken", en daardoor kwamen de scenes weer naar voren. Zie ik toch duidelijk gelijkenis in. ;)

Ontopic: eindelijk over... Wat een gezeur om niets zeg...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iksnap niet waarom mensen het zouden gaan omruilen, je installeert die mod toch zelf en kan hem verwijderen wanneer je wilt? En kun je trouwens als je SA V2 hebt gedowngrade wel de hCM installeren? Ik heb SA V1 maar ik ben gewoon benieuwd. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

is het alleen geldig in Amerika of over gans de wereld? hoeveel euro mogen wij dan verwachten in europa om te krijgen?

want ik heb hier 9vernaaide kapotte GTA SA's allemaal met dezelfde foutmelding over data3.cab en ik wil al die vernaaide GTA SA's teruggeven aan R* en ze mogen mij wel een hoop geld geven zeg allemaal dezelfde foutmelding, hoe zwak is de DVD-rom wel? lage kwaliteit van DVD-rom precies :duh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...