Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

..maar eerst nog even een eiwithshake nemen vantevoren.

wat is een eiwitshake en wat is het nut ervan? :$

Een eiwitshake is eiwitpoeder (die kun je kopen als een grote pot van 4 kilo) en die moet je dan mengen met melk of water. Het heeft hetzelfde resultaat als 20 eieren eten, dus het is heel handig. Eiwit is het belangrijkste na een training, en moet je elke dag eten.

smaakt het vies dan?

en waar kun je het kopen?

Nee, het is absoluut niet vies, je kan het in elke smaak kopen. Ik heb vanille, en het smaakt een beetje als een milkshake. Je kan het halen bij elke sportschool volgens mij, en bij elke supplementenwinkel.

Omdat het zo gezond is, en iedere topsporter het neemt, is het bijna overal wel verkrijgbaar :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom val je zo snel af dan?

Ik weet het niet, misschien eet ik wel te weinig ofzo(volgens mij eet ik wel héél veel..), maar laatste tijd sport ik niet véél, en toch val ik af.

Met meer dan 10 kilo, in een maandje ofzo, zonder er echt iets voor te doen.

Bijna niet voor te stellen..

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom val je zo snel af dan?

Ik weet het niet, misschien eet ik wel te weinig ofzo(volgens mij eet ik wel héél veel..), maar laatste tijd sport ik niet véél, en toch val ik af.

Met meer dan 10 kilo, in een maandje ofzo, zonder er echt iets voor te doen.

Bijna niet voor te stellen..

Apart..wat/hoeveel eet je dan, als ik vragen mag?

Link to comment
Delen op andere websites

het was vandaag weer een lekkere training, nieuwe persoonijke records gehaald zoals 80 kilo deadlift.

Ik merk echt dat er heel veel mensen in de sportschool zijn, die mij aanstaren. (wel in positieve zin).

Het gaat echt hard nu met mijn lichaam, en mijn moeder vroeg net aan mij hoe ver ik nog door wil gaan.

Ik heb gezegd dat ik niet kan en wil stoppen, en natuurlijk niet zover ga als Jay Cutler of Ronnie Coleman.

Dit is Jay Cutler

muscletech-jaycutler.jpg

Op een gegeven moment staat je lichaam niet meer toe dat je verder groeit, en vanaf dat moment gaan mensen steroiden gebruiken. (Iets van ik niet zal doen.)

Mijn ma waarschuwde me ervoor dat als ik verder ga, heel wat mensen het niet zo mooi gaan vinden. Het is vreemd om te zien dat de ene groep mensen je complimentjes geven, en de andere groep mensen het niet begrijpen/mooi vinden.

Vooral omdat ik nog maar 9 maanden bezig ben, is het apart om te zien dat ik al zo ver ben.

Maar stoppen omdat de mensen het niet mooi vinden, is geen reden voor mij om ook daadwerkelijk te stoppen.

LIFE IS TOO SHORT TO BE SMALL!

(Dit is trouwens geen opschepperij, ik wil dit alleen even van me afchrijven, aangezien de mensen in mijn naaste omgeving er soms gek van worden :7 )

Keep training hard! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik nu ga vragen klinkt misschien een beetje stug :$

maar welke spier moet je trainen als je zeg maar hard wil slaan. :D

want het is hier waar ik woon tegenwoordig nogal gevaarlijk als je begrijpt wat ik bedoel :tu:

dus welke spier moet je daarvoor veel trainen?

thx

Kylian 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ma waarschuwde me ervoor dat als ik verder ga, heel wat mensen het niet zo mooi gaan vinden. Het is vreemd om te zien dat de ene groep mensen je complimentjes geven, en de andere groep mensen het niet begrijpen/mooi vinden.

Ik zeg heel eerlijk: mooi en lekker gespierd ziet er mooi uit, maar overdreven gespierd (bodybuilding) vind ik gewoon echt niet mooi. Als je zover bent vind ik iemand er ongeveer net zo uitzien als iemand die ernstig overgewicht heeft met flink veel vet (als je over uiterlijk spreekt, dus). Tja, 't is natuurlijk maar net je fetisj :puh: Maar jij wil ook nog wel iets meer gaan doen met die spieren, dus ik snap 't wel ;)

Kijk: http://www.metacafe.com/watch/849076/mr_ol..._1_free_posing/

Die vind ik er dus gewoon absoluut NIET goed en mooi uitzien. Véél te overdreven. 't Lijkt er zo meer op dat ze geen huid hebben en een beetje van een andere planeet komen, of zo... Maar ja, dat is dus mijn mening.

maar welke spier moet je trainen als je zeg maar hard wil slaan. :D

Ik denk dat je met gespierde armen en grote vuisten al heel ver komt... :schater: Triceps, biceps, schouders, etc. Maar misschien dat Disturbed daar meer van afweet.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk: http://www.metacafe.com/watch/849076/mr_ol..._1_free_posing/

Die vind ik er dus gewoon absoluut NIET goed en mooi uitzien. Véél te overdreven. 't Lijkt er zo meer op dat ze geen huid hebben en een beetje van een andere planeet komen, of zo... Maar ja, dat is dus mijn mening.

Gatverdamme, net een stel aliëns :kots:

Bodybuilding ziet er inderdaad niet uit.

Gespierd is mooi, maar het heeft zo z'n grenzen vind ik.

maar welke spier moet je trainen als je zeg maar hard wil slaan. :D

Ik denk dat je met gespierde armen en grote vuisten al heel ver komt... :schater: Triceps, biceps, schouders, etc. Maar misschien dat Disturbed daar meer van afweet.

En vergeet je vuisten niet. :)

Leuk als je hard kan slaan, maar met zwakke vuisten schiet het niet echt op ^_^

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk: http://www.metacafe.com/watch/849076/mr_ol..._1_free_posing/

Die vind ik er dus gewoon absoluut NIET goed en mooi uitzien. Véél te overdreven. 't Lijkt er zo meer op dat ze geen huid hebben en een beetje van een andere planeet komen, of zo... Maar ja, dat is dus mijn mening.

Gatverdamme, net een stel aliëns :kots:

Bodybuilding ziet er inderdaad niet uit.

Gespierd is mooi, maar het heeft zo z'n grenzen vind ik.

maar welke spier moet je trainen als je zeg maar hard wil slaan. :D

Ik denk dat je met gespierde armen en grote vuisten al heel ver komt... :schater: Triceps, biceps, schouders, etc. Maar misschien dat Disturbed daar meer van afweet.

En vergeet je vuisten niet. :)

Leuk als je hard kan slaan, maar met zwakke vuisten schiet het niet echt op ^_^

hoe train je je vuisten dan? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet echt dat je je vuisten zelf kunt trainen...Maar wel je armspieren, en dat maakt natuurlijk dat je hard kan slaan...

en btw, als je echt hard wil slaan, moet je maken dat je met je (meest gespierde) arm slaat. En die moet van ver komen als je hard wilt slaan...En met ver bedoel ik gewoon dat, als je in gevechtshouding staat, de arm in kwestie de tegenstander niet kan raken als je hem strekt. Maar wel als je je lichaam draait...Snap je? ^_^

ik druk me iedere dag 40x na elkaar op, en ook train ik mijn buikspieren door sit-ups enzo. Eigenlijk zijn het geen echte sit-ups, maar wel een oefening die je ermee kan vergelijken.

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik nu ga vragen klinkt misschien een beetje stug :$

maar welke spier moet je trainen als je zeg maar hard wil slaan. :D

want het is hier waar ik woon tegenwoordig nogal gevaarlijk als je begrijpt wat ik bedoel :tu:

dus welke spier moet je daarvoor veel trainen?

thx

Kylian 8)

Ik denk dat je daar meer snelheid voor nodig moet hebben:P

Maareehh vertel wie wil je slaanXD

Mijn krachttraining is niet zo veel, ik doe zo af en toe wat opdrukken en crunches, maarje 9 van de 10 x heb ik geen zin enzo:P

ook til ik mijn hond op dat ik voor krachttraining zie, dat is een behoorlijk dik beestXD

Link to comment
Delen op andere websites

Om hard te slaan kun je denk ik het beste je triceps trainen, omdat je de buitenkant van je arm het meest gebruikt. En je schouders spelen ook wel een belangrijke rol, met name de buitenkant weer. Om je vuisten harder te maken kun je het beste opdrukken op je vuisten.

Ik zal het nog even navragen aan een goede vriend van me, die is bokser ;)

Ook wil ik even meedelen dat ik de bodybuilding iconen van tegenwoordig minder goed eruit vind zien dan de vroegere bodybuilders. Tegenwoordig heeft elke Pro-Bodybuilder dikke buikspieren, en geen smalle taille meer. Het is niet zo'n mooie verhouding meer. Een paar voorbeelden:

NU:

jay.gif

Ronniecoleman.jpg

TOEN:

arnold-schwarzenegger.jpg

reg-park.jpg

Sergio.jpg

Ikzelf geef de voorkeur aan de oldfashion bodybuilding _O_

Bewerkt: door Disturbed
Link to comment
Delen op andere websites

Om je vuisten harder te maken kun je het beste opdrukken op je vuisten.

Dat doe ik ook zo nu en dan. Ik moet zeggen dat ik 't een irritante oefening vind :7

Ook wil ik even meedelen dat ik de bodybuilding iconen van tegenwoordig minder goed eruit vind zien dan de vroegere bodybuilders. Tegenwoordig heeft elke Pro-Bodybuilder dikke buikspieren, en geen smalle taille meer. Het is niet zo'n mooie verhouding meer. Een paar voorbeelden:

[...]

Kijk, daar heb je nu helemaal gelijk in. Een smalle taille ziet er ook véél natuurlijker uit. Die bodybuilders van "nu" (zoals jij het zegt), met die brede tailles, zien er redelijk uit als aliëns. Die spieren lijken net een dik pak van plastic, of zo :7 Ik vind ze te vergelijken met hele dikke mensen (die xxl-mensen uit Amerika of zo (no offence)).

Ik ga zelf dan ook voor een brede borstkas, gespierde armen, een wasbordje en goeie benen (welke ik al heb, door de oefeningen). Gestroomlijnd dus, niet zo log en lelijk. Dat is dan ook mijn doel en daar doe ik het voor, al een tijd lang :tu:

Maar op zich wel maf dat een menselijk lichaam zichzelf zo "massief" kan maken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe aan Bodybuilding.

Het is een heel groot deel van mijn levengeworden, en het is niet alleen maar trainen. Het gaat ook om veel en goed eten. Ik ben van plan volgend jaar een wedstrijd te doen, want ik ben nog maar 8 maanden bezig, en ben nu al op een niveau waar de meeste mensen 2 jaar over doen.

Ik doe aan Deadliften, Squatten, Bandrukken, Schuin bankdrukken, Dumbell curlen, Preacher curlen, Leg pressen, Leg extencions, Triceps extensions, etc.

Ook moet ik erbij zeggen, dat als je kracht wilt winnen, je niet 50 herhalingen moet doen. Je moet een zwaar gewicht pakken, en dan 4 setje van 10-8-8-6 herhalingen doen. Als je teveel doet, bereik je er niks mee.

Is het ook niet zo dat als je het doet om meer spieren te krijgen, je 4 sets van 6 à 12 herhalingen moet doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...