Jump to content

Bringing the house down


Gta-Master100

Recommended Posts

Als je de laatste bom hebt geplant ren je snel naar de witte Bobcat. Dan zul je zien dat twee Forelli's je de doorgang blokkeren. Rij snel links de verhoging op en ram door de poort. Vervolgens: Sit back, and enjoy the show! :)

Het is egt wel vet dat je een hele wijk opblaast

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

een paar tips:

1. blijw kalm wind je niet op.

2. rij rustig, probeer geen zandheuvels te raken.

3. probeer de forelli's zo snel mogelijhk af te schudden.*

4. schiet op het einde niet de forelli's dood maar rij gwn naar buiten.

bij mij is hij van de eerste keer gelukt want van die forelli's had ik niet veel last...

* de forelli's raak je naa een tijde wel kwijt, het is ook wat geluk hebben.

grtzz tibezwiep

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Soms is het moeilijk te zien waar je rijdt als er bijvoorbeeld zon op je beeldscherm staat. dan bots je snel tegen dingen aan. misschien moet je je gordijn dicht doen.

(had ik zelf ook) :cya:

>>> Door ASPHALT: Dit topic dateert uit November 2007, het lijkt me dat de topic starter wel verder is gekomen. Anders had hij wel een berichtje achter gelaten. Bovendien was hij te laat met het ontsnappen, hij zei niets over dat hij slecht zicht zou hebben.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Die missie vond ik wel makkelijk.

Alleen als je naar en in de tunnel rijdt en wordt achtervolgd door de Forelli's was een beetje lastig.

Maar als je gewoon gas blijft geven en alle auto's voor je ontwijkt dan kom je er wel.

Als je in de tunnel rechtsaf gaat (wat normaal gesproken afgesloten is) is het ook niet verkeerd om ff te remmen als je van rijbaan wisselt omdat er een zandheuvel in de weg zit. Dan knalt de Forelli tegen die zandheuvel aan. Dan rij je door en dan doe je een drive-by... Boem! Soms belanden de auto's van de Forelli's op hun dak als ze tegen de zandheuvels knallen.. Ook einde verhaal voor de Forelli's :7

Als je dan de 1e bom hebt geplaatst, rij je zo snel mogelijk achteruit tot aan het wisselspoor, en rij je door. Daar plaats je de 2e bom. De bouwvakker schiet je dan zo neer met een SMG.

Dan rij je door om de 3e bom te plaatsen, dan pak je de witte Bobcat. Dan staan daar de Forelli's. Stap dan op een ruime afstand van hun vandaan uit om ze met een SMG neer te schieten, dan pak je de auto van de Forelli's en ram je het hek open.

Enjoy the show! 8)

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...